Gå til innhold

AnewZ blir fit as fuck til sommeren!


AnewZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens:

 

Bøy: 105 4x6

RDL: 80 3x8

Gående utfall: 20 i hver hånd. 4 strekninger på 12 skritt.

Lårcurl: 40 3x8

RKC-planke & knee raises.

 

Kommentar: Herregud så tungt det er å bøye nå på diett, og nå som kroppen ikke lenger er vandt med å bøye 3 ganger i uka. Faen. Tok RDL heller lett i dag, med fokus på så god teknikk som mulig, og mest mulig kontakt med bakside av lår. Funket bra imo. Relativt lett vekt på lårcurlsa, med fokus på å holde igjen til lange negativer. Herlig smerte her. Så litt core-trening/mage-trening til slutt, smooth det.

 

Og til slutt - IIFYFM

 

post-126947-0-90806900-1366743686_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er stor tilhenger av IIFYM selv! Hvordan føler du energinivået er for tiden?

 

Energinivået er ganske alright, egentlig. Veiing i morgen, så får jeg se hvordan siste uken har vært. Merker til tider at det ikke er like bra krutt på trening som før, men alt i alt veldig greit. Gruer meg dog litt til eksamensperioden kommer for fullt.

 

24.4: 100,7kg

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Great! Skal me ha nokon få reglar? Som f.eks: det er obligatorisk å logge mat og kcal/prot kvar dag, eller sammle det opp over fleire dagar? Unntak er om ein reiser på ferie eller liknande?

Og det er om å beholde mest mulig styrke/masse til tross for vektnedgang. Nokon innvendingar?

 

Hørtes bra ut! Kan logge mat noen ganger i uka. Er ikke alltid jeg logger alt heller (slik som i dag, ettersom jeg spiste lunch ute - og da ikk aner eksakte tall). Men jeg kan hvertfall poste med "lasts 7 days" graf hver eneste onsdag om hva jeg har lugget på kcal/protein siste uka samt poste noen dager med hva jeg har spist.

 

Ellers er jeg enig. Litt vanskelig å måle for min egen del ettersom jeg har gått fra styrkeprogram til nå et mer byggeprogram. Merker allerede at kroppen ikke er vandt med å løfte så tungt, selv om jeg umulig kan ha mistet så mye muskler at det skal gjøre noen forskjell enda ;)

Lenke til kommentar

Dagens:

 

Militærpress:

 

45 4x6 50 1x6 40 1x9

 

Manualbenk:

 

24 3x10

 

Cable flies:

 

40 3x12

 

Sidehev:

 

8 4x10

 

Jm press:

 

12 3x8

 

Triceps-pushdown m/ tau

 

Dropset

 

Kommentar: Fin økt! Hatt to dagers trningsfri nå ,ettersom jeg måtte øve på prøve samt konsert. Men fin økt i dag. Teknikktrening på manualbenken, det vil si - skuldrene godt plantet i benken under alle repsa - drøy kontakt med brystet.

 

I dag blir det pizza m/ bacon and sheit. Nam.

Lenke til kommentar

Dagens:

 

Mark:

 

100 4x6 80 1x12

 

Chins:

 

6,5,5

 

Upper back romaskin:

 

35 4x12

 

Facepulls:

 

20 3x15

 

Curls for the gørls til slutt

 

Kommentar: Superslækk økt. Kun spist en shake og ei banan pga latskap, så var ikke mye krutt på trening i dag gitt. Det meste gikk egentlig greit utenom marken, hvor jeg ikke orket noe.

Lenke til kommentar

Dagens:

 

Benk: 77,5 4x4

Bred kabelroing: 65x8 62,5 3x8

Press: 47,5 3x6

Hangups: 6,5,5,5

Dips: 6,5

Smal benk: 50 1x8 (trege negativer her)

 

Kommentar: Jævla dips. Føler jeg fucker det til med teknikk der. Ellers grei økt.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Trener som regel mellom 10-2 så ja - blir ikke mye sein trening her. Ja, noe må jeg gjøre. For nå når jeg tar dips så fucker skuldrene. Den ene "dipper" lenger ned enn den andre ofte etc. Mulig jeg skal prøve å holde overkroppen mer "rett opp" neste gang. Viss ikke så får jeg holde meg til smalbenk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...