Gå til innhold

AnewZ blir fit as fuck til sommeren!


AnewZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gårsdagens:

 

Bøy:

 

127,5 x 5

127,5 x 5

127,5 x 3

127,5 x 5

127,5 x 3

 

Benk:

 

77,5 3x5

 

Rows:

 

75 3x5

 

Kommentar: Meh, i dag var bøyen grisetung. Slet med oppspenn på 3 settet, derfor jeg fucket det greit til der plutselig. Mista bare all kraft. Så fant jeg frem jævelen å fikk ut 5 reps på neste set, men da var jeg rimelig tom til siste. Led av dårlig tid, så måtte supersette benken og rowsa, og fikk kun tid til 3 set. Menmen. I Juni i fjor klarte jeg ikke 77,5 1RM - så at jeg nå presser 5reppere på det føles hvertfall ok - selv om det enda er svakt.

 

Edit: Nå blir det treningsfri til onsdag, er med familien på hytta litt for å lade batterier, stå litt på ski samt slippe å mekke middag selv litt .Planen er å trene ons,tors og lør - og så begynner deffen fra mandag av. På lørdagskveld blir det flatfylla med alle andre som er hjemme på påskeferie.

Endret av AnewZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens:

 

Bøy:

 

120 x 5

120 x 5

120 x 5

70 x 15

70 1,5 reps x 8

 

Press:

 

55 x 3

55 x 3

55 x 3

55 x 3

55 x 3

 

Mark:

 

147,5 1x5

 

Kommentar: Ikke trent siden lørdag og har vært litt so-so mtp kosthold de siste dagene så egentlig en ganske meh økt. Skal trene i morgen også, så tok derfor litt lettere bøy. Får se hvordan formen er i morgen. Pressen i dag var drittung! Kjenner jeg trenger en heftig deload der nå. Marken var tung men gikk greit i dag også, satser på at 152,5 bør gå opp lett det også.

Legger ved et bilde fra hytteterrassen - hvor jeg har chillet de siste dagene:

 

post-126947-0-59658300-1364411581_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dagens:

 

Bøy: 130 3x5

 

Benk: 80 5x5

 

Rows: 80 5x5

 

Kommentar: Finfin økt. Hadde egentlig ingen planer om å dra til sånn i bøyen, så tok en del reps på 100,110 og 120 før jeg heiv på 130 (kom ei muy guapa chica) - så ble det ganske så bra. Da var målet nådd i både benk og rows også. Sweet. Går 152,5 opp i marken i morgen blir dette her meget bra.

Lenke til kommentar

Lykke til med marken i dag ;)

 

Takk, trengte den - for Gud var det tungt i dag!

 

Bøy:

 

90 5x5 til boks som var rett under paralell - satt 2-3sek i bunn.

 

Press:

 

50 5x5 - greit. Sliten i skuldrene etter gårsdagen og orka ikke ta meg helt ut i dag.

 

Mark:

 

152,5 1x5

 

Kommentar: Oh yeah. Marken gikk opp, selv om det var jævlig tungt. Bøyen var også tung, uvandt å ta til boks - men funtimes det også. Nå er det nok ut å drikke meg ekkel! Deff på mandag, så blir vel til at i morgendagen går hen til litt planlegging samt oppsett av et brogram.

 

GOD PÅSKE!

 

edit: Og kroppsmål kommer straks!

Endret av AnewZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Challenge accepted! Jeg skal dra et sett med det samme på Mandag.

 

Burde du klare! Tipper jeg skulle klart 5 reps på 157,5 også om formen hadde vært på topp, tror 160 hadde blitt for mye på 5 reps. Blir deload neste uke, så begynne på nytt program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...