Gå til innhold

Telenor lover 4G til 9 av 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke mulig å game med 3g uten mye lagg, med mindre man bor en plass der få bruker det. Fikk selv erfare det da min vdsl linje gikk ned for en uke siden og jeg måtte ty til 3g.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var i Tromsø ett par dager nå, på tur hjem nå. Helt grei fart. Men det er vel tilfeldig.

Hmm, får kun dette jeg, riktig nok ikke midt i sentrum, men får ikke mye bedre i sentrum heller:

post-159276-0-26034900-1349973836_thumb.png

Endret av baguett
Skrevet

Jeg kan godt komme med noen reelle LTE tall fra USA hvor flere operatører har gode LTE-nett rundt både i, mellom og utenfor de store byene.

Sitter på på flyplassen i Fort Lauderdale i Florida, har LTE fra AT&T på min iPad.

Kjører jeg en speedtest nå så får jeg 22,98 Mbps ned og 17,82 Mbps opp.

I New York får jeg omtrent det samme, flere steder i California (spessielt i Bay-area) får jeg over 50 Mbps ned og 40 Mbps opp.

Skrevet

Ufattelig nedsig å komme hjem fra USA hvor man hadde fri bruk av 4G til 300 kr/mnd på Sprint sitt nettverk.

Hva som loves om dekning bør vi ta med en klype salt. Jeg vet om mange steder i hjembygda som først var lovet bredbånd av staten gjennom anbudsvinnere, men dette endte opp i at de skulle få et trådløst tilbud. Resultatet var en endeløs kamp om trådløst nett som kulminerte i et elendig tilbud fra ICE.net.

• Opprett ny...