Gå til innhold

Logitech slipper sitt første mekaniske tastatur


Anbefalte innlegg

K90 er derimot ikke fullmekanisk.

 

jo men hvor ofte bruker du f1-f12 liksom de knappene som ikke er mekaniske brukes så sjeldent uansett

 

delete, home, end, pgup, pgdwn, printscreen og pause bruker jeg veldig mye. Så mye at det blir ekkelt når jeg er vant til cherry red og så treffer en (dårlig) rubberdome tast.

 

Macro knappene er jo også rubberdome..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Også tar det ikke lang tid før de kommer med et mekanisk tastatur med display. Kjenner jeg logitech rett, så blir dette å være på markedet i noen mnd før de lanseret et med LCD dispaly. Akkurat som de andre tastaturene dems...

 

Nei jeg har forlengst stukket fra Logitech, siste mus jeg hadde fra dem var en G7, nå går det i litt mer ukjente merker som oser litt mer kvalitet og holdbarhet.

Lenke til kommentar
Test hos anandtech http://www.anandtech.com/show/6358/logitech-g710-mechanical-keyboard-and-g600-mmo-mouse-capsule-review Ser ut til at alle tastene er mekaniske bortsett fra M-tastene på toppen ;)

 

M tastene skal jeg klare å leve med :)

 

ZentiX: har aldri hatt problemer med holdbarheten til Logitech. Faktisk bare gode ting å si. Hver gang noe fra dem er defekt er det jeg som har stått for defekten ;) Om du føler at de andre fremstår som mer kvalitetsprodukter p.g.a. materialvalg e.t.c. så er det en annen ting :)

 

Men ja, tror jeg venter på neste iterasjon med 2 ekstra rader macro knapper (kommer garantert :p )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

vill påstå at MX-Brown ikke akurat er sjelden..Pesonelig liker jeg ikke macro knapper, og at modifierene og Win-knappen ikke er like størellse,Siden det gjør det vanskelig å kjøpe nye.volum knappen synest jeg er kul da :)

 

Hvordan kan man ikke like makroknapper? Enten bruker man de eller så lar man være. De hindrer jo ikke ytelse eller komfort ved bare å være til stede. Personlig har jeg K90 med 18x3 programerbare makroknapper, det eneste jeg har brukt tre av knappene til er å binde mailene mine. Det gjør meg på ingen måte at de 15 andre knappene bare er der.

Lenke til kommentar

Glad at valget falt på brown brytere. Min klare favoritt etterfulgt av blue.

 

Men, syns Logitech skulle ha kommet med mekanisk langt tidligere. De bruker dessverre alt for lang tid på å lansere nye produkter iforhold til dagens konkurrenter.

Endret av zoqiet
Lenke til kommentar

Hva er galt med MX-Brown? Genialt for jobb og arbeidsplasser. Lager mindre støy, er "tactile" (hva blir det på norsk). Selv har jeg DAS med MX-Brown og er veldig fornøyd.

 

Taktil, slik det heiter på nynorsk, oversettast lettast til eller betyr det same som "berøringsfølsom", om ein forstår kva det betyr. Altså, taktil har med berøring å gjere, og at informasjon overførast i same slengen.

Endret av Din_Laban
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

jeg hadde det tastaturet og det var veldig bra. knappene var solide og ikke bare plastik drit. som jeg synes er viktig for spilltastaturer. og lyd hjulet er også veldig nyttig. jeg synes at det også ser veldig bra ut. nå bruker jeg logitech g510s som er nesten likt men har en skjerm på, men knapene er ikke så solide som er lit plagsomt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...