Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likte den genseren veldig godt, Trym. Hvordan opplever du at den er i størrelsen?

+1 vurderer en av disse fra Berg&Berg i fargene cream eller grå.

Ble det mva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefin genser, Trym. Den satt fint på deg.

Har selv en genser fra Berg&Berg selv, fra en eldre kolleksjon, som er alt for lang i min størrelse. Ser ut som disse er noe mer normale i lengden.

• Liker 1
Skrevet

+1 vurderer en av disse fra Berg&Berg i fargene cream eller grå.

Ble det mva?

Jeg betalte ikke mva når jeg fikk den på døren, og det står ikke noe om det i pakkseddelen. Det kan kanskje hende at det kommer i posten senere. var fedEx som sendte!

Skrevet

Jeg betalte ikke mva når jeg fikk den på døren, og det står ikke noe om det i pakkseddelen. Det kan kanskje hende at det kommer i posten senere. var fedEx som sendte!

Alle gangene jeg har bestilt fra Berg&Berg etter at de begynte å sende fra Sverige har jeg fått fortollingsfaktura ca. 2 uker i etterkant.

Skrevet

Har vurdert å kjøpe en selv. Hvordan er stoffet? Klør det?

Klør ikke spesielt, men ville nok ikke hatt det på bar hud. Pleier normalt ikke å bry meg så mye om det heller.

Skrevet

Selv synes jeg den genseren er for stor. Normal sett blir ikke gensere så veldig mye kortere av å gå ned i størrelse, og den er jo blant annet for stor over skuldrene, og kunne vært smalere nedover hele kroppen. Noe jeg tror kunne vært løst med en størrelse mindre : )

• 2 uker senere...
Skrevet

Pent. Er selv midt i prosessen om å kjøpe parkas, og nå står det mellom PJS Kodiak og CG Chateau. Klarer ikke helt bestemme meg. Prøvde Woolrich, men den satt ikke så bra som de to andre nevnte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...