Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Satan ta deg ErikJN, jeg har siklet på thin briefcase fra Saddleback lenge! Samme farge og - men sytes den så lysere ut på bildet der enn den gjør på SB sine sider. Er det lyset på bildet, eller er den litt lysere enn den ser ut hos SB?

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er du mener er galt med Saddlebacken?

 

Det er da to helt forskjellige bager. Saddleback passer til jeans mens den fra narragansett passer til dress, for å si det veldig enkelt.

 

 

Jeg må si at jeg er skeptisk til at en elev på vgs skal klare å ikke se ut som en tulling med en så formell bag rankiz. Hvorfor ikke bare kline til med en koffert med en gang liksom...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er du mener er galt med Saddlebacken?

 

Det er da to helt forskjellige bager. Saddleback passer til jeans mens den fra narragansett passer til dress, for å si det veldig enkelt.

 

 

Jeg må si at jeg er skeptisk til at en elev på vgs skal klare å ikke se ut som en tulling med en så formell bag rankiz. Hvorfor ikke bare kline til med en koffert med en gang liksom...

Nåja, er ferdig på vgs nå bare så det er sagt. Har flere uformelle bagger som Filson classical briefcase, så er på tide med en lignende bag som den jeg linket til.

Lenke til kommentar

Det er helt umulig å få en god bedømmelse med et så godt bilde, men jakken ser mest ut som en hettegenserjakke. Skjorten var ikke så pen.

 

Jeansene ser helt ok ut på bildet. Litt baggy kanskje. Umulig å få et inntrykk av skoene, bortsett fra at de er svart, som jeg synes er alt for mørkt til sommeren.

Lenke til kommentar

Jeg syns ihvertflal at du ser en smule bedre ut enn gjennomsnittsgutten her i landet. Helt akseptabelt antrekk imo. Ellers ville jeg valgt en litt enklete skjorte og enklere bukse.

Men sånn sett så sitter buksen pent på. Det er bare mange "Motinteresserte" som syns at slitte bukser er fyfy. Men imo så er det ikke noe gale i det, mye verre med folk som sægger ned til knærna og har motiver og massive hull i buksen.

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...