Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rankiz: tenker dessverre at de egner seg best til hyttemaling. Så ut til å være riktig priset.

Det vil jeg absolutt ikke si, synes kvaliteten er grei og passformen er overraskende god. Var redd for at de skulle være alt for store, da small i USA ikke alltid er liten for å si det sånn.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Enig i at de to øverste skjortene egner seg best til hyttemaling, evt. er de sikkert fine om du er cowboy (det har ingenting med passform eller kvalitet å gjøre, jeg sier det utelukkende basert på utseende).

 

 

 

Og vær så snill, synlig underskjorte er grusomt stygt. Bruk i det minste en t-trøye med v-hals slik at den blir litt mindre synlig.

Lenke til kommentar

Og vær så snill, synlig underskjorte er grusomt stygt. Bruk i det minste en t-trøye med v-hals slik at den blir litt mindre synlig.

Lol... Jeg brukte tilfeldigvis en t skjorte under når jeg tok fitpics. Bruker aldri underskjorte til vanlig, og synlige underskjorte ser jævlig ut, agree.

Lenke til kommentar

Fine turskjorter, Rankiz. Spesielt synes jeg den grå var fin.

Den lyseblå er også ok, men jeg er ikke så glad i to brystlommer, og i allefall ikke med klaff og bokslegg. Det passer best til ytterjakker, og blir litt stilblandig for meg. Men på den mørkeblå jakken, funker det fint. Men er ikke den litt lang i armene?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...