Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pent, Rankiz. Brunt semsket og lilla er rimelig god kombo, pleier å bruke det selv. Er det "Egyptian Blue" som er nummer tre fra venstre, og "Dark Navy" som er den første til venstre? "Egyptin Blue" ser vel så bra som "Dark Navy" ift. bruk med en navy dress IMO.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, daså, mente å ha lest at EB var mye mørkere IRL, men DN ser jo faktisk perfekt ut. Takk.

Dette blir helt feil - EB forbinder jeg med EuroBonus, DN er Dagens Næringsliv. Hater når folk bruker etablerte forkortelser til helt andre ord.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeez, som du handler Rankiz.

Har tenkt det samme selv, flere ganger. Men fint var det jo, så penger vel brukt.

Når jeg ser det merker jeg at jeg angrer litt på at jeg kjøpte bolig fremfor å drite penger på alt hjertet begjærer. :p Jeg hater å ha lyst på så mye, men ikke ha muligheten til å kjøpe det. Heldigvis er det å sikle på noe halve "greia" for meg. Men når pengene jeg fikk tilbake på skatten kommer frykter jeg de ryker på en god del av det hjertet begjærer...

Er det bare meg eller er det lett å få hull i Viccel-sokkene? Jeg får hull spesielt rundt hælen.

Det er ikke bare deg. Men de har blitt bedre siden de første sokkene jeg kjøpte fra dem. Velger dog Pantherella fremfor Viccel any day, men til prisen er de flotte å ha liggende.

Endret av lokeland
Skrevet

fikk hull i Pantherella sokkene mine etter kort tid. Har hørt littforskjellig om kvaliteten på de. Men de er fortsatt utrolig deilige.

btw, fint Rankiz! liker lilla sokker :)

Skrevet

Har aldri hatt problemer med mine sokker fra Pantherella, og de blir mye brukt. Jeg bruker spesielt en god del fra Vintage-kolleksjonen og alle holder seg bedre enn noen andre sokker jeg har eid.

Skrevet

Perfekt tykkelse for min del. Antakeligvis ikke godt egnet i varmere klima, men med klimaet i Norge er de helt perfekte i mine øyne. Det er litt tykkelse på dem, men ikke typ tennissokk-tykkelse.

Skrevet

skjønner.

de av mine som de ble hull på var veldig tynne. 90% merino ull 10% nylon, så det var vel derfor de ble sånn. Jeg har noen som er litt tykkere, og de har ingen "skader".

Skrevet

Fikk Viccel sokkene mine i dag.

z9EM1.jpg

Loake Lincoln

Viccel

Lee blake blue reborn

Overdel:

Oxford Boggi skjorte

Boggi quilted jakke

Her er alle sokkene jeg kjøpte:

7AVKZ.jpg

Hvor bestilte du de fra? De var fine

Skrevet

Ufattelig grelle sokker Sokker skal i all hovedsak være sorte eller grå (evt brune), sjeldent at noe annet ser pent ut.

Likte ikke skoene, og bretten på bukser har jeg kommentert ferdig for lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...