Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DjFreedo: Flotte sko. Jeg lurte selv på å kjøpe dem, men syntes stock bildet til Herring så litt dumt ut. Så jeg lot være. Men de var mye finere på bildet ditt. Angående sokker, så er det der sko jeg ville brukt uten sokker. Jeg synes ikke noe særlig omå bruke slike sko med sokker. Om du vil bytte får du nesten vurdere selv.

 

fkm: Morsomt å se deg i hverdagsklær : ) Personlig er jeg ikke så veldig fan av skjorte nedi jeansene, ei heller wingtips. Synes det blir litt for gubbete. Men det er jo en personlig greie, syntes det alt i alt så bra ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Freedo: Jeg antar at det ikke er mulig å stramme lissene mer? De færreste vil merke at du bruker to par sokker, men det er ikke akkurat praktisk. Jeg er uenig med Dexter i at du ikke bør bruke de med sokker i det hele tatt, men det ville vært en fordel å kunne bruke de uten.

 

Ser bra ut, fkm. Selv om jeg eksperimenter med litt forskjellig for tida, går jeg ofte med noe liknende. Jeg tar ikke alltid skjorta nedi buksa, da (kommer an på lengden på skjorta og hvor høyt buksa sitter). Du ser uansett ikke gubbete i det hele tatt, synes jeg. :) Skoene var fine. Hvilke er det?

Lenke til kommentar
Personlig er jeg ikke så veldig fan av skjorte nedi jeansene, ei heller wingtips. Synes det blir litt for gubbete. Men det er jo en personlig greie, syntes det alt i alt så bra ut.

 

Jeg har bare en eller to skjorter som er korte nok til å ikke ha dem i buksa, og jeg syns ikke det er særlig pent uansett... Men det blir jo bare smak og behag. Det er ikke wingtips, det er longwings. Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som skal være gubbete med dem. Man kan ikke akkurat gå rundt i plaine oxfords til hverdags... Men smaken er som baken og alt det der.

 

 

Skoene var fine. Hvilke er det?

 

Takk. Herring Grassmere. Har virkelig fått sansen for longwings i det siste. Neste kjøp tror jeg blir et par Alden 975.

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert å kjøpe "boot-versjonen" av Grassmere (Langdale - samme skinn, lest og merke) en stund, faktisk. Skinnet de bruker er meget pent. :) Har dog kommet frem til at jeg ikke har noe umiddelbart behov for flere boots, så da blir det heller å følge med på Ebay etter lignende sko.

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert å kjøpe "boot-versjonen" av Grassmere (Langdale - samme skinn, lest og merke) en stund, faktisk. Skinnet de bruker er meget pent. :) Har dog kommet frem til at jeg ikke har noe umiddelbart behov for flere boots, så da blir det heller å følge med på Ebay etter lignende sko.

 

Har faktisk vurdert dem jeg og. Skinnet er veldig pent, og 175-lesten til cheaney passer meg så og si perfekt. Jeg har dog allerede et par brune wingtip derby boots med storm-weltede gummisåler, så de står ikke først på listen...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Hehe, skjønner hva du mener. Jeg har ikke akkurat noen wingtip derby boots, men jeg har fire andre par boots, tre med mye liv igjen. Skader ikke med et eller to par til, men jeg klarer ikke å forsvare et kjøp til fullpris når det er sommer. 175-lesten ser relativt romslig ut - er den det?

Lenke til kommentar

Det er ikke wingtips, det er longwings. Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som skal være gubbete med dem. Man kan ikke akkurat gå rundt i plaine oxfords til hverdags... Men smaken er som baken og alt det der.

Og jeg som googlet wingtips og greier. Jeg får skylde på at google har uforskammet mange bilder av longwings når du søker på wingtips. Men, jada, etterhvert som man blir eldre og slikt kan man jo ikke bruke utelukkende tøysko og loafers, Men likevel er det ett eller annet ved longwings som gir meg litt gubbevibber. Men det betyr ikke noe annet enn at jeg ikke ville kjøpt dem. Det du hadde på deg var flott!

Lenke til kommentar

Pent, FKM! Så deg på t-banen til Hasle 31. forresten. :ph34r:

 

Personlig er jeg ikke så veldig fan av skjorte nedi jeansene, ei heller wingtips. Synes det blir litt for gubbete. Men det er jo en personlig greie, syntes det alt i alt så bra ut.

 

Dette klarte kjæresten å ytre for en tid tilbake. Hadde kun et svar:

 

tumblr_m3vbcuzA1Z1qbkf33o1_500.gif

Endret av Christian B
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...