Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingenting mot at folk kommer med kommentarer, men det er forskjell på velbegrunnet tilbakemelding og tull. Jakken er fra et italiensk merke, med det snittet det fører med seg. Det er noe man må ta med i betraktningen når man vurderer den.

 

Edit: forøvrig kan jeg nevne at den midterste knappen på jakken sitter 1-2 cm over den smaleste delen av midjen min. Det er godt innenfor de marginene jeg krever av rtw-klær jeg kjøper, og jeg er ganske pirkete.

 

Edit 2: Jeg lurer på om ikke noen av observasjonene kan skyldes at bildet er tatt fra en veldig lav vinkel. Jeg har lagt ut bilder av samme jakke tidligere og fått ganske annerledes tilbakemeldinger, og da var bildet tatt på stativ i brysthøyde. Får jeg tid senere i dag skal jeg legge ut bilde av jakken tatt i brysthøyde, rett og slett for å prøve å finne ut hvilken effekt forskjellig vinkel kan ha. Hadde vært interessant.

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken vinkel bildet er tatt i har absolutt mye å si, ja. Når bildet er tatt fra en lav vinkel blir nesten alltid proporsjonene rare og ukorrekte etter min erfaring. Jeg likte forsåvidt jakken veldig godt, resten av antrekket også. Eneste jeg har noe å si på er at buksen sitter litt for høyt, men det har jo allerede blitt tatt opp :-) Hvor har du kjøpt PS'et?

Lenke til kommentar

Bedre? :)

post-123788-0-92574200-1333809898_thumb.jpg

Ser ikke helt bra ut med kraven til genseren stikkende opp, men skylder på at det var godt å ha da det blåste mye.

 

Er nok bare en blanding av dårlige lysforhold og mobilkamera som gjør at fargene ser loka ut.

 

@ Tsjudern. De aller fleste oilskinjakkene kostet mellom £ 190-220 avhengig av modell. Omtrent de samme prisene som på barbour sine nettsider.

Lenke til kommentar

Jakken er for stor.

 

Du gjør noe feil om du ikke kan gå rundt i to dager i vanlige sko uten å få gnagsår. En uke i fjellet i loafers e.l. er selvfølgelig ikke optimalt, men en helg i en europeisk storby skal gå uten nevneverdige problemer hvis skoene passer deg sånn nogenlunde greit.

Lenke til kommentar

Hvilken størrelse er det, Sindre? Jeg har samme jakke i small og da jeg kjøpte den var jeg 181cm høy og 55kg tung/lett. Jeg syns min er hakket for stor (etter egne preferanser, ikke etter normen), men din ser jo alt for stor ut.

 

Jeg liker også og brette opp ermene en runde, det tror jeg du og kunne gjort med hell ettersom de er litt for lange. Syns jakka ser bedre ut med rullet opp uansett.

 

edit: Ser nå at det er large. Hadde jeg vært deg ville jeg byttet i en mindre størrelse. Jakken er vid nok som den er, så om man bommer på størrelsen her vil man ende opp som en klump-mann. Når det er sagt er det nydelig jakke sålenge den passer, så gratulerer med kjøpet.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...