Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rank: De er purple, fargen er mørkere IRL.

 

Dag: Takk! Du har muligens walnut du da - meget fine de og! Mikroføtter kjenner jeg meg igjen i, disse er en US8 og et lite hakk for store. 7.5D ville være for lite, men med et par, tynne såler funker US8 bedre enn forventet.

Lenke til kommentar

Rank: De er purple, fargen er mørkere IRL.

 

Dag: Takk! Du har muligens walnut du da - meget fine de og! Mikroføtter kjenner jeg meg igjen i, disse er en US8 og et lite hakk for store. 7.5D ville være for lite, men med et par, tynne såler funker US8 bedre enn forventet.

 

Ja, det er valnut. Jeg har såler i, men likevel er de for store. Synd, for de er fine.

Lenke til kommentar

Dette var i går, litt varmere enn i dag. Pluss jeg beveger meg fra bilen -> toget -> t-banen -> BI og omvendt. Da tåler jeg greit å være litt kald de sekundene jeg beveger meg utendørs. BTW, hvem skyter lerduer i skjorte? :p

 

 

Dag: Synd å høre! Det er også AE Fifth Ave.?

Lenke til kommentar

Det er femte gangen jeg skyter lerduer, så du kan vel trygt si at jeg ikke er en god hagleskyter, og det har vel derfor ikke den største betydningen i verden.. Men jeg har selvfølgelig egne skjorter jeg bruker til friluftsaktiviteter som jeg med vilje har kjøpt litt store, så tror ikke det ville vært så mye forskjell uansett.

Lenke til kommentar

Holder på å ta jegerprøven nå nettopp så jeg kan skyte mer lerduer. Det er dritmorsomt, men det er kjipt å være avhengig av å ha med seg andre for å få skutt, så det blir kult å få kjøpt en egen hagle... Når jeg først får tatt prøven kommer jeg sikkert til å bli med mer på jakt også, og det blir jo sikkert morro det og. Før har jeg ikke giddet å være med noe særlig fordi jeg bare har måttet gå og se på uten våpen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var i går, litt varmere enn i dag. Pluss jeg beveger meg fra bilen -> toget -> t-banen -> BI og omvendt. Da tåler jeg greit å være litt kald de sekundene jeg beveger meg utendørs. BTW, hvem skyter lerduer i skjorte? :p

 

 

Dag: Synd å høre! Det er også AE Fifth Ave.?

 

Det er det. Kjøpt i New York sist sommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...