Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fint, Dag. Sønnen din skulle visst hvor heldig han egentlig er.

 

Du kan få sende han en melding om det. ;)

 

Han er 17 og et halvt, og det er ikke så kult å være opptatt av det som faren setter pris på. Men jeg håper jeg har plantet noen frø i han, noe jeg tror jeg har klart. Så vil nok smaken og interessen vise seg om noen år.

Lenke til kommentar

fine antrekk du har postet i det siste:)

Jeg har et par spørsmål ang skoene fra CT; hva synes du om kvaliteten, og hvordan er de i størrelsen? ser at mange av skoene er på salg nå, og jeg trenger noen nye svarte oxfords, og herring shoes er utsolgt for min størrelse, så da tenker jeg muligens å kjøpe noen fra CT.

Lenke til kommentar

fine antrekk du har postet i det siste:)

Jeg har et par spørsmål ang skoene fra CT; hva synes du om kvaliteten, og hvordan er de i størrelsen? ser at mange av skoene er på salg nå, og jeg trenger noen nye svarte oxfords, og herring shoes er utsolgt for min størrelse, så da tenker jeg muligens å kjøpe noen fra CT.

 

Som det meste fra Ct så er kvaliteten grei til prisen, ikke killer, men ok. Skoene må gåes litt inn. Størrelsene varierer. Jeg bruker vanligvis norsk 43 (UK 8.5), da er de med lærsåler nesten litt knappe hos CT. De er også litt smale. Men etter en stund er de gode å gå med. Har vært uheldig en gang, og brukte halvannet år på å gå inn skoene (bruker samme skoene ikke så ofte), men nå er de greie å bruke.

 

Du kan velge to ulike bredder på noen av modellene, og de vide er ganske vide.

 

Jeg har kjøpt ett par med gummisåler. Det paret var ca en halv til én størrelse for stor. Ikke bra.

 

Du må stelle skoene og la dem hvile, men da varer de i mange år. Sånn får du egentlig mye sko for pengene.

 

Og - det er stadig salg hos CT, spesielt nå i dårlige tider for England så hagler tilbudene inn annen hver uke, føles det som. Du kan derfor godt gi deg tid til å gå igjennom og vurdere varene, og ikke handle i panikk.

 

En annen ting som er bra med CT er at de har en veldig god returordning. Du sender tilbake det du ikke vil ha innen tre måneder - brukt eller ubrukt, og du får pengene igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Likte antrekket Dag. Hvordan høyttalere er det jeg ser som står på soundcare spikes?

 

Jonas. fine sko :)

 

Det er Living Voice, IBX-R2, i Burr Oak. Engelsk high end, håndlaget selvsagt. Fantastiske høytalere til rør, eller klasse A-forsterker som jeg har. Engelsk og håndlaget den og, må vite. Det er noe eget med britisk lyd. Spiksene er helt riktig Soundcare.

 

Er du interessert i hifi?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dag: Personlig syns jeg fargekombinasjonen var ganske god her, men jeg hadde likt det bedre om slipset ikke hadde hatt blåfarge i seg tror jeg. Når det kommer til passformen syns jeg dressjakken har samme problem som jakken på forrige bilde, nemlig at den har for lukkede quarters (ingen anelse hva det heter på norsk, desverre). Ser også poenget ditt med balansen, men personlig syns jeg ikke det var så fryktelig ille akkurat...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...