Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Solid i dag, Dag (ha-ha). Umulig å si noe om dressen, men jeg synes fargene gjorde seg godt sammen. Uansett, kjenner jeg deg rett sitter vel dressen som den skal også : )

 

 

 

Jeg har faktisk alltid følt at det var litt stor. Men fargene, som fotografen ikke klarer å få frem, er helt riktig sammensatt, synes jeg.

Lenke til kommentar

Kneppe opp eller igjen?

 

Haddet jeg kneppet igjen en knapp ville det ikke blitt noe pent pga. vidheten i halsen. Tendenser til luftslips.

Definitivt igjen. Det ser for meg sært ut når du ikke kan se at knappestolpen møtes på en skjorte. Minner meg om superkidzen. Langt igjen til luftslips, det ville nok uansett sett ryddigere ut om du hadde gått så langt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må du kneppe hele veien opp for å ta en til, eller har du en å gå på?

 

Det er en knapp til mellom før kragen. Problemet syns jeg er at når halsen på genseren er såpass vid som den egentlig er blir det veldig stort området som bare blir skjorte. Liker best at kragen slutter med halsen om du forstår, så derfor ble en knapp ekstra kneppet opp.

Lenke til kommentar

Pent, som alltid, Dag!

 

Kavinsky, jeg synes ikke du burde kneppe igjen en knapp til, det blir nok seende helt feil ut, men jeg synes du burde rette på knappestolpen sånn at den er mer rett opp, med en mye mindre splitt. Måten du har spredd den ut til siden ser litt Superkidzen ut, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...