Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dag: Jeg tror det hadde vært penere om du hadde byttet ut buksen. Sånn det er nå ble det veldig lite kontrast mellom ben og overkropp, så det blir litt sånn "nesten-dress".

 

Det er nok fotografen som ikke strekker til, fkm. Kontrasten er ikke så lav verken på dette antrekket eller det i tweed og svart bukse som jeg hadde for noen dager siden, som det ser ut som på bildet.

Lenke til kommentar

Skjorten og genseren kræsjer AnuS. To ulike hvitfarger funker ofte dårlig sammen. Ville byttet ut skjorten med en lyseblå. Ellers var det fint, selv om jeg ikke er ekstremt fan av cricket-gensere.

 

Synes ikke det ble krise, men er helt enig i at en blå skjorte ville blitt penere - men nå hadde jeg ikke tid til å bytte skjorte eventuelt genser i dag, da jeg måtte småløpe for å nå bussen :) Thrice og Hvorre: :thumbup:

Lenke til kommentar

@FYEY: Digger utseendet til Herring Nailsworth! Genseren er et meget trygt kjøp. Ikke fan av rugbyen.

 

@Dag: Morsomt med et prosjekt med dag-til-dag-antrekk. Mye pent også. Noen småting å sette fingeren på som er nevnt av andre, men sånn blir det jo - jeg regner med at jeg ikke er den eneste som også har småting som jeg vet gjerne kunne vært annerledes på hverdagslige antrekk (nå er mine langt mindre formelle enn dine pga. vgs).

 

AnewZ: Standarduniform for M&V, det der (unntatt genseren). :p Ikke at det er noe galt i det. Ser ut som klærne passer bra.

 

@Jonas: Likte godt fargen til Bedale, og er generelt glad i brogue boots, men synes formen på tåboksen så litt merkelig ut. Kan være bildene.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Dag: Setter stor pris på alle innleggene denne uken, de har fått meg til å forstå hvor mange elementer man kan trekke inn i et antrekk. Jeg likte dagens oppsett ganske godt, og passformen så veldig bra ut. Skoene, som sagt, kunne kanskje vært penere.

 

Takk for det, du får ta opp hansken, Christian B, og legge ut hva du går med i løpet av en uke.

Lenke til kommentar

Hehe.

Mye handler jo nettopp å kunne kle seg etter situasjonen, å ha så pass smak og peiling at man kan twiste reglene slik at det blir personlig og uttrykk for den en er.

 

Jeg gikk heller ikke slik som nå da jeg studerte, og jeg går ikke slik på fritiden heller. Ikke ønsker jeg å være 'perfekt' kledd heller, det er kjedelig, upersonlig og sauementalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...