Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten er det bildet som lyver eller så kan buksen som er brukt sammen med frakken slimmes en tomme nede ved leggen, Dag1234.

 

Hva synes du?

 

Alle disse bildene lyver litt, for det er samme buksene på alle bildene.

 

Men etter mitt syn er buksene noe for smale slik de er, og at det ødelegger balansen i antrekket. Det ser ut som om bukse og jakke er hentet fra ulike dresser, noe de ikke er.

Lenke til kommentar

Du samler plusser som bare jenter, i bikini og jeans, har samlet så langt, Dag. Så enten kler du deg fint eller så har en del her på forumet skiftet beite. Likte det i går bedre enn i dag, men synes begge fungerte. Jeg er dog enig i at det siste antrekket kunne blitt slitsomt i løpet av en hel dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du samler plusser som bare jenter, i bikini og jeans, har samlet så langt, Dag. Så enten kler du deg fint eller så har en del her på forumet skiftet beite. Likte det i går bedre enn i dag, men synes begge fungerte. Jeg er dog enig i at det siste antrekket kunne blitt slitsomt i løpet av en hel dag.

 

Hehe. Jeg tenkte å ha som prosjekt å poste hva jeg går med på jobb i løpet av en uke, uten å tenke så mye på at det skal legges ut på nettet. Ikke helt lett, men det går. Så kan folk se selv hvordan jeg kler meg, ikke bare lese hva smak jeg har.

Lenke til kommentar

Jeg tror det kan bli et morsomt prosjekt, da får vi virkelig se hva slags smak du har. :)

 

Vet ikke helt hva jeg synes om jakke/ps/slips-kombinasjonen, men kan helt klart si at skoene ikke falt i smak, hehe. Det lille jeg så av frakken så veldig bra ut, jeg må en tur innom CT når jeg skal til London.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke åssen håpløs den er. Men jeg regner med at skredderen kan ordne det? Synes ikke det ser bra ut med begge deler.

 

How can you trust a man who wears both a belt and suspenders? The man can't even trust his own pants.

 

 

Hehe. Morsom.

 

Hvis du leser i posten, så ser du at den har sett sine beste dager, og er slurv fra Tailor Store. Jeg klagde på den, men det kom ikke noe mer ut av den saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...