Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sletta bildene, ble litt for creepy.

laugh.gif

Thrice: Gidd å poste skoene da, tenkte jeg skulle være den neste til å poste de :p Men pent var det!

Bitch please cool.gif Takk, btw.

Thrice: bra kjøp! Jeg har en liten ting for olive, men rustic er også en veldig pen farge. Regner med at neste Barbourjakke blir i rustic.

Jeg angrer egentlig litt, siden jeg allerede har 2 høstjakker i brunt, men ingen i grønn. Men jeg har iallefall fått god tilbakemelding av mennesker som vanligvis ikke bryr seg om slike ting, så alt i alt er jeg fornøyd. Neste gang blir det olive.

Endret av thrice
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

Skoene fra venstre til høyre. Church, Herring Coltham, HM x Jimmy Choo, Loake 290. Siste paret husker jeg ikke, men var ikke noe store greier.

Skrevet

Vet, skal vedde på det er Fredrik. :tease:

Ja, jeg har jo aldri klaget på hvor svette visse andre her inne er når det en sjelden gang kommer en jente innom før :p

Var en liten tur i London idag, men fant desverre ikke en Loake-butikk.

Lol. Det er i så fall jævlig godt gjort.

Fine sko bebe. Ikke så ulikt min egen samling vintersko. H&M X Choo-paret mitt begynner desverre å bli litt i overkant slitt :/

Skrevet

Var en liten tur i London idag, men fant desverre ikke en Loake-butikk.

Lol. Det er i så fall jævlig godt gjort.

Klar over det, var så klønete at jeg glemte å notere ned adressen til nærmeste Loake-butikk før avreise. Prøvde å høre litt rundt på gata, men ingen hadde hørt om Loake.

Skrevet

Fine sko, bebeluv. Noen spesielle grunner til at du har to par svarte chelsea boots? :)

Kjøpte det sammen med det brune Herring paret. Så ble et par brune og svarte, da jeg bestilte . Men noen annen grunn er det ikke.

Skrevet

Vet, skal vedde på det er Fredrik. :tease:

Ja, jeg har jo aldri klaget på hvor svette visse andre her inne er når det en sjelden gang kommer en jente innom før :p

Skalkeskjul :ph34r:

Skrevet

Noburu: Takk for bilder, blir ikke kjøp med det første for min del ser jeg. Dvs. jakken var ålreit, men må prøve før jeg kjøper.

Noen som veit om andre enn Cosmo som fører Barbour i Trondheim?

Skrevet

En praktisk jakke som gjør jobben i de kaldeste vinterdagene, PanserJohan. Prisen var ikke gal heller.

Jakken i seg selv er ikke oppsiktsvekkende vakker, men det er heller ikke jakkens hovedformål. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...