Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Tror jeg aldri har forventet noen sko å holde seg i nærheten av så lenge.

Tok de på en prøvetur i går og merker at de må gås inn. Fikk et tips en gang om å ha på seg våte sokker for å få fortgang i prosessen, noen som har erfaring med dette?

Akkurat det tror jeg du skal være forsiktig med, spesielt om sålen er av lær enten innvendig eller utvendig også..Bedre som Christian B sier og gå dem inn sakte men sikkert.

Det å gå inn sko når de er våte er greit med fjellstøvler, marsjstøvler og sånt, men vanlige sko ville det ikke falt meg inn å gjøre det med.

Jeg gjorde det med skøytene mine den gangen jeg regjerte på ishockey-banen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Myke dem opp? Hva har det med saken å gjøre? Grunnen til at man putter dem i ovnen er for at de skal bli myke og tilpasse seg føttene dine ja, men hovedpoenget er jo at man har dem på seg til de stivner igjen sånn at de forblir tilpasset føttene dine.

 

Hvis det er samme konseptet som på skøyter merker man forskjellen meget godt, men jeg tviler på at det er akkurat det samme. Skøytene er helt stive, og kan derfor holde på formen mye bedre enn innerstøvler (som jo som regel er ganske myke, det er jo skallet som er stivt) kan.

Lenke til kommentar

Hvis du har kvittering på det du betalte av mva og gebyrer når du mottok skoene kan du sende denne sammen med kvittering på tilbakesendingen til tollvesenet. Da får du (etter en god stund) tilbake pengene. Så lenge du markerer pakken med nok info og "returned british goods" så kommer den fint gjennom tollen til England igjen.

Lenke til kommentar

Hehe ja, jeg er enig. Bildet får det ganske dårlig frem, men den passer meg ganske bra sånn fra skulder til skulder og i livet, men den er for lang, eller med andre ord, jeg er for kort. Her er bilder av hvordan den egentlig skal se ut: http://www.johnnylovefashion.com/ds_product_info.php/products_id/378

 

Den er nok ment for ganske høye folk. Jeg synes jakken var så fet så jeg bare kjøpte den hahaha, jaja, jeg får vel returnere den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...