Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kongkake:

 

Haters er noe dritt, men det er faktisk jævlig lame av deg å bare poste et stockbilde av en bukse som i utgangspunktet allerede ser litt rar ut, uten å verken nevne merke, modell eller pris.

 

 

Edit: buksen kan dog sikkert se bra ut med riktig størrelse, men det er jo heller ikke tilfellet på bildet.

Endret av Winston Wolf
Lenke til kommentar

PSet er i sølv og i silke, ja. :D Har ett i lilla som jeg pleier å bruke til den skjorta og det slipset, men av en eller annen grunn så valgte jeg altså dette i stedet. :hmm: Sikkert dårlig samvittighet, da jeg på en måte følte jeg måtte bruke det PSet siden jeg så sjelden gjør det.

 

Kanskje det er en grunn til det? ;)

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

Altså, jeg mener på ingen måte å være slem her, men jeg mener helt seriøst at du burde kvitte deg med hvert eneste plagg du har på deg på det bildet, med et mulig unntak for undertøy.

 

Dressen er alt for stor, og sort + pinstripes er en idiotisk kombo, ettersom pinstripes er ekstremt business, mens sort er ekstremt begravelse.

 

Skjorten er vel det minst stygge plagget, men personlig hater jeg fargen.

 

Slipset var for det første dårlig knytt (og windsor er en stygg knute selv om du hadde fått den til), og fargene var ikke pene. I tillegg gikk slipset dårlig over ens med skjorten

 

Sølvlommetørkle er heller ingenting å rope hurra for.

 

Sist men ikke minst, gjør noe med håret, og ta på deg sko før du tar bilde.

Endret av fkm
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...