Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

depeche: Er half-zipen i bomull? Isåfall ville jeg revurdert og gått for en i lammeull, de er mye bedre.

Ellers ser det fint ut, og prisen er ikke dum.

 

Med JetCarrier kan det fort bli en del, RL.com pakker i store pakker og det koster mer. Jeg tipper du ender på 355 i frakt, muligens 420, og så er det toll og moms, så i verste fall kommer du opp i

 

Klær 2300 kroner og 10,7% toll

Frakt 420 kroner

 

Toll blir da 10,7% av 2720 kroner, så 291 kroner der, og MVA blir 25% av klær, frakt og toll, så da ender du på rett over 750 kroner. Totalt blir det i overkant av 3750 norske kroner ferdig fortollet og levert til nærmeste postkontor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok med frakt, toll og moms. Jeg har vært litt negativ og valgt store pakker fra JetCarrier, det kommer helt an på hva RL.com bestemmer seg for å pakke det i. De har forskjellige standardstørrelser de pakker i, og det er ikke alltid de er så flinke. Jeg fikk f.eks. et par gensere, to belter og en bukse i en svær eske (den var vel 60 cm høy tror jeg), men veldig tynn. Det varierer som sagt, og hvis du får samme eske blir den relativt dyr å sende med JC.

 

Forøvrig blir regnestykket ditt noe feil, toll betales av pakkens verdi + frakt, og moms av verdi + frakt + toll. Så hvis du går på Toll.no, putter inn det du skal betale hos RL.com, antar at du ender på 420 kroner i frakt (da har du en god del å gå på størrelsesmessig, det er bedre å få en hyggelig overraskelse) så får du svaret helt nøyaktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...