Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, om man liker den type slips eller ikke er jo opp til hver enkelt, så det er jo ikke et stort poeng i å diskutere det noe videre, men om man absolutt skal nevne noe som er galt med antrekket er jo ikke skjorten helt optimal (og slipset er knytt litt kort, men det er jo enkelt å fikse).

 

Edit: HenrikC, jeg skjønner ikke helt hvordan du kan finne ut at man burde legge opp en bukse ut i fra et stock-bilde...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Takker for alle kommentarer. Slipset er litt utradisjonelt, men jeg liker det. Ikke for alle og ikke til alle anledninger, men jeg føler at jeg får omtrent like mye ros som ris for det, og da sier magefølelsen ja. Skjorten er feil, det er en oxford-skjorte som ikke skal kombineres med slips. Det var dessverre den eneste jeg hadde tilgjengelig, alternativet var t-skjorte eller barissen. ^^

Lenke til kommentar

Tja, det er ikke nødvendigvis feil å kombinere en oxfordskjorte med slips, men når den er i oxford OG har buttondownkrage blir det fort i overkant uformelt til å kunne brukes med dress. Jeg har dog sett mange eksempler på at det kan se bra ut med ocbd med slips til dress, så det er ikke sånn at det er umulig å få det til heller.

 

 

Rankiz: Litt usikker på genseren. Hadde vært mye finere uten det merket midt på brystet.

Lenke til kommentar

Jeg trodde alle Oxfords hadde button-down krage. Kanskje jeg har misforstått, jeg har tenkt at Oxford og buttown-down var det samme.

 

Nei nei. oxford er en grov vevstype som brukes til uformelle skjorter. Godt mulig du har en vanlig skjorte med button-downs. Det ser sånn ut

tb%20Bills%20Khakis%20Bentley%20Oxford%20Cloth%20shirt%20-%20Blue.jpg.jpg

 

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Edit: HenrikC, jeg skjønner ikke helt hvordan du kan finne ut at man burde legge opp en bukse ut i fra et stock-bilde...

Ehh.. :blush:

 

Jeg vet ikke helt hvilken logikk som gikk gjennom hodet mitt. Var vel et tegn på at det var på tide å slutte å tenke på fysikk og spise litt mat, og faktisk tenke gjennom det man prøver å skrive.

Lenke til kommentar

SML: Ikke en kjempefan av klokken, men resten var pent. Og gratulerer med dagen!

 

AnewZ: Pent.

 

Møkbooc: Et bilde hadde gjort seg :)

 

Edit: Der var bildet også, ja. Tja, det er vanskelig å se noe særlig ut fra bildet, men passformen på jakken ser grei ut, og likte ikke buksen. Men for all del, helt ok antrekk, dømt ut fra hva man ser på bildet

Endret av Jonas.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Dorian Gray: Fin dress. Har du lest The Picture of Dorian Gray. Om du har, hvordan er den? Verdt å ønske seg til jul?

 

Rankiz: I utgangspunktet fin genser, men det blir for mye logoer for min smak.

 

SML: Gratulerer med overstått :) Du fikk mye pent.

 

Anewz: Likte det godt, men skjorten så litt sommeraktig ut.

 

Møkbook: Det er en jakke. Den er passelig bred til deg, men ermene virker litt korte. Det samme gjelder jakkelengden, men ikke i like stor grad.. Synes designet er OK. Så lenge du ikke kombinerer det med hettegenser så går det fint.

 

Det er vanskelig å se fargen på buksene fra buksene. J&J er ikke kjent for den beste passformen. Synes det er penere når buksen er "helfarget" enn med "sliteflekker". Cheap Monday har blitt anbefalt dersom du vil ha det billig. Acne koster fra tusenlappen og oppover. Max Raw er en gjenganger. Max Cash og Max Thunder kan også anbefalest. Disse kan du finne billigere på ebay og styleforum.net dersom du er heldig.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...