Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk :D

Tenkte mest på enten en halvveis mørk grå, eller noe i omtrent samme blåfarge som på T-skjorten :)

Burde egentlig funke til begge. Til den med rødt, kunne en rød blitt kult og, men det er ikke prioritert på handlelisten min :p

Får se om jeg får tid til å ta bilder av sommerens innkjøp i nær fremtid :D Senest etter helga, I think :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noburu: Hehe, iblant er man heldig! Skal nok en tur til skredderen for å sy opp armene litt, med mindre jeg klarer å lure mamma til å gjøre det. Ellers sitter den godt.

Endret av Henrik C
Skrevet

Jonas.

Stygge? Vil det si at du ikke liker t-skjorter da eller? Det finnes tusenvis av t-skjorter som er styggere, og langt færre som er penere.

Takk Diskutert! Hyggelig å høre :-)

Skrevet

At Jonas ikke likte de t-skjortene betyr da vitterlig ikke at han ikke liker t-skjorter i det hele tatt. At det finnes styggere t-skjorter er heller ikke relevant, for det gjør ikke de t-skjortene Noburu kjøpte finere.

Skrevet (endret)

Noburu: Er det en blazer i college-stoff jeg ser? yzq0fi3k6gzeae4tlh5j.gif

For øvrig ser det fint ut, selv om jeg synes jakken hadde litt LOGG-look.. Men det kommer helt an på passformen selvfølgelig.

Endret av Jonas.
Skrevet

Det er fordi det er to forskjellige farger i ullet, regner jeg med. Samt dårlig lys, perhaps. Tror ikke Burberry ville lagd noe i collegestoff ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...