AnewZ Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 900,- på Geddon hvertfall, men nå er det generellt en veldig overprisa butikk. Så den faktisk i dag. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 archanios pen bukse, har vurdert den selv. AnewZ, fin cardigan har en lignende selv Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Ikke dumt det antrekket der, AnewZ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Sistemann, altfor stor skjorte. Beltet er småharry. Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Les hva jeg skrev over bildet, og når ble brunt belte småharry? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Hvorfor ikke "tucke" den inn ordentlig før du tar bildet? Men enig med Bebeluv angående skjorten (og jeg har lest hva du skrev) Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Takk for kommentarar ang. buksa. Lurte egentlig på å kjøpe ei anna i litt lysare farge, men han eine som jobba på Filippa K-butikken gikk med den og den såg veldig bra ut, så då måtte eg prøve sjølv også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Les hva jeg skrev over bildet, og når ble brunt belte småharry? Altså, jeg er ikke blind.At den er ustrøken og ikke ordentlig tucka gjør ikke automatisk skjorten to størrelse for stor. Beltet er ikke harry, men spennen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Liker ikke skjorter med lomme. Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Hvorfor ikke "tucke" den inn ordentlig før du tar bildet? Men enig med Bebeluv angående skjorten (og jeg har lest hva du skrev) Fordi jeg ikke la merke til det før etter jeg lasta opp bildet. Bebe: spennen er jo så enkel som man kan få en spenne?? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg hadde ikke noe i mot det beltet. Ikke så lett å se helheten på bildet, men ikke noe jeg ville lagt merke til/tenk over var stygt/harry. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Patrick: Fikk litt ballong-feeling av shortsen... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Patrick: Fikk litt ballong-feeling av shortsen... Bildet lyver litt, men ser den. Burde hatt en str mindre egentlig. Men men. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Hvorfor ikke "tucke" den inn ordentlig før du tar bildet? Men enig med Bebeluv angående skjorten (og jeg har lest hva du skrev) Fordi jeg ikke la merke til det før etter jeg lasta opp bildet. Bebe: spennen er jo så enkel som man kan få en spenne?? Den ser rund ut i kantene. Noe jeg ikke er noen fan av. Fikk noen skjorter fra vaskingen av mamma, så tok et bilde. Ustryket og halv tucked. Så får du se hvordan en skjorte sitter selv om den er slik som du beskriver. Tok en Dukes, siden jeg er mest fornøyd med den. Endret 23. mai 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 Skjorten er for stor SML. Det er lett å se, og ikke bare pga ballongen. Den henger også 1-2 cm for langt ut over skulderne, og ermene er for lange. Skjønner btw ikke hva som liksom var harry med beltet... For meg så det ut som et helt vanlig brunt belte med en så enkel spenne som man kan få. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 Får ikke opp noe bilde Zeromac Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Det er fordi det ikke er noe bilde... Det er rimelig obvious at han enten har postet i feil tråd, eller rett og slett ikke giddet å lese førsteposten og derfor ikke er klar over at det er en bildetråd. Endret 24. mai 2010 av fkm Lenke til kommentar
Nash Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 Bebeluv: Hvor er skjorten kjøpt fra? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 Tror han skrev Dukes. Edit: Err.. Dukes selges på House of Singles. Sorry, trøtt. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 Åja, så det nå står på nettstedet til HoS at de selger dukesskjorter for 249. Ikke dumt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå