Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Bebe: Fint antrekk..

 

Hvorre: Hvitbalansen som er litt ute og ror (eller evt skjermen min?), for det er navy dress på begge bildene?

 

Generelt sett veldig pent, men synes ikke det første slipset var noe særlig, og det andre synes jeg egentlig ble for smalt.

 

EB: Pent og bonus for 17. mai-pin. (litt usikker på hva det egentlig heter)

 

Jeg synes overraskende mange gikk med svart dress på 17., og det er egentlig først nå jeg ser (men noen få unntak) hvor kjedelig det er.

 

FKM: Er

en god demonstrasjon på four-in-hand? Altså om han gjør det rett..?

 

Angående slipsknutediskusjon: Jeg har ikke peiling, så jeg lar være å kommentere utførelsen av slipsknuter.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Orket ikke se videoen, men jeg regner med at personen gjorde det rett. Det som flest driter seg ut på er når de skal stramme knuten. Man skal ende opp med en "dimple" i midten av slipset. Se bildene for et eksempel.

 

En four in hand skal se slik ut:

 

Shoes274.jpg

 

En four in hand skal IKKE se slik ut:

four-in-hand.png

Lenke til kommentar

Kjøpte på "The Player" :p

 

Men seriøst, fikk valute for pengene. Kostet 350 kr.

 

Haha, jeg skjønner virkelig ikke hva de tenkte da de bestemte navnet på den butikken ass :p Shortsen var fin da.

 

For at ekte players skal vite hvor man skal shoppe vettu :cool:

Endret av Nash
Lenke til kommentar

SML: Genseren kunne hatt bedre fit, og det blir litt for uformelt for min del, men absolutt bedre enn det veldig mange andre går med.

 

Xtra: Ser bra ut, skjorten burde strykes i god tid før 17. mai, så slipper du slike situasjoner.

 

Bebe: Ser veldig bra ut!

 

Jonas: Ser veldig bra ut, likte det første slipset bedre enn det andre.

 

EB: Ser fint ut det også, men knuten kunne vært en god del bedre.

 

Nash. Fin shorts, og det var jo en bra pris!

 

Raste: det er t-skjorter, ikke så mye å si, men det var jo greie farger. Selv foretrekker jeg hvite og sorte, men det er vel bare smakssak.

Lenke til kommentar

Liker sløyfen AnewZ.

 

Kommer nok til å kjøre akkurat samme antrekk i morgen Hvorre, men med chinos fra NN.07 og ikke Vailent. Ellers helt likt antrekk, tenker jeg. Deilig dag på jobb hvor cirka hele dagen går med til å sitte i en båt i det fine sommerværet. Digg? Oh yes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...