Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg siktet originalt på noen lave, men jeg sliter med å finne noen som sitter ok på helen samtidig som det er plass til stortåa i høyden. Derfor ble det de, selv om det ikke var førstevalg.

Som sagt kun et budsjettkjøp for å ha noe å gå i før jeg drar til Gøteborg og virkelig slår meg løs.

Lenke til kommentar

Så mye hat, så mye hat ...

Det er vel rett og slett bare høye loafere tror jeg. Greia er at jeg ikke kan gå i lave. Jeg takler ikke når det kjipper opp bak. Da føler jeg at jeg bare går og subber. Og ingen plimsoll eller loafer (og tro meg, jeg har prøvd mange) har hittil sitti godt på meg. Det er som om det ikke finnes gode sko her i vår lille verden.

Lenke til kommentar

Neida, er bare jeg som har brettet dem opp. Dog ikke særlig pent, men var gjort i en fei.

Det er grenser for hvor mye jeg skal leite for å finne helt 100% riktig størrelse. De eksisterer tydeligvis ikke, så det ble med 32" i lengde, selv om jeg heller skulle hatt 30" eller mindre. De rynkete fordi de kommer rett fra lageret på Steen & Strøm Magasin :p Ligger i vaskemaskinen nå, så da blir det nok bedre.

Lenke til kommentar

Du sier noe der. Det synes jo sjeldent at er høye også.

Det var vel et av de siste parene jeg prøvde på Rizzo. Syntes litt synt på dama som var så hyggelig og smilte like blidt hver gang hu kom med en ny sko fra lagret - selv etter en halv time. Stakkars menneske. Ikke hennes feil at foten min er merkelig lagd (eller jeg er sær).

Lurer på om jeg kanskje skal bestille en mørkeblått belte også, for å komplementere skoa. Er dog ikke spesielt glad i fancyfargede belter, men nå kjøpte jeg meg jo navy sko da så jeg har vel bare meg selv og takke.

Så forresten skjortene Henrik C kjøpte. De var mycket lekre. Men prislappen på 1k var litt stiv uten sommerpenger i baklomma.

Lenke til kommentar

De hadde ikke mindre størrelse... :blush:

Spøkte litt med damen som hjalp meg og spurte om de hadde barneavdeling ^^

De er vel så tynne de kan være uten at det blir for ubehagelig og gå i. Det er jo en tynt snitt, og de fungerer godt ved tanke på kroppfasongen min. De fleste andre jeg har prøvd har bare sett posete ut.

Kunne jo dog sett om jeg fant noe "true" slim-fit, men jeg hadde leita i det som var av butikker i Bogstadveien og Karl Johan, så jeg var litt lei og forbanna på at jeg ikke fant noe som passet.

Lenke til kommentar

Så mye hat, så mye hat ...

Det er vel rett og slett bare høye loafere tror jeg. Greia er at jeg ikke kan gå i lave. Jeg takler ikke når det kjipper opp bak. Da føler jeg at jeg bare går og subber. Og ingen plimsoll eller loafer (og tro meg, jeg har prøvd mange) har hittil sitti godt på meg. Det er som om det ikke finnes gode sko her i vår lille verden.

Okey? Gjelder det uansett hva slags størrelse du prøver?

Lenke til kommentar

Så mye hat, så mye hat ...

Det er vel rett og slett bare høye loafere tror jeg. Greia er at jeg ikke kan gå i lave. Jeg takler ikke når det kjipper opp bak. Da føler jeg at jeg bare går og subber. Og ingen plimsoll eller loafer (og tro meg, jeg har prøvd mange) har hittil sitti godt på meg. Det er som om det ikke finnes gode sko her i vår lille verden.

Okey? Gjelder det uansett hva slags størrelse du prøver?

 

For det meste, ja. Går jeg ned en størrelse i håp om å få hælen på plass bak i skoen så går det ut over mine stakkars tær. Postet mer om det i sko-tråden hvis du har noen forslag.

Lenke til kommentar

Hvor mye kipping er det egentlig snakk om? Husker jeg hatet kippende sko før, men det er noe meg har vendt meg til etterhvert, så lenge det ikke er snakk om kembo-kipp...

Det er snakk om en del, men det er jo bedre i noen og verre i andre. Mistenker at det har noe med formen på helen min og gjøre.

Jeg hadde sko som kippa før, og jeg følte jeg gikk rundt og subba. Ikke veldig pent. :nei:

Men det kan jo hende det er noe jeg kan vende meg til. Men da bruker jeg ikke 1000kr på det før jeg faktisk mener jeg kan klare å gå med det til hverdags.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...