Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Som sagt, hadde egentlig ikke tenkt å bruke dressen i dag, men det ble dress likevel og med dårlig tid til bussen ble det ingen stryking og en veldig halvveis knute, som dere allerede har påpekt.

 

Men, nå har jeg unnskyldt meg nok, og er enig angående skjorten, jeg har en som er lengre, men den ser virkelig fæl ut uten stryking, så det ble en annen skjorte som ser nokså grei ut uten stryking. :hmm:

 

Konklusjonen: Bedre tid, stryk skjorten, bruk en annen skjorte, og fiks slipsknute. Takk for kommentarer. :)

 

Men angående slipsknute: hva slags knute er penest, hva "bør" man bruke, sånn generelt sett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lærer du deg en pen four in hand klarer du deg uten noe annet. Hold deg unna hel windsor om du ikke har god peiling på hva du gjør, for det ender opp med å se jævlig ut i 9 av 10 tilfeller. Pratt og halv windsor funker også, men four in hand er "universalknuten" som passer til 99 %.

Lenke til kommentar

Lærer du deg en pen four in hand klarer du deg uten noe annet. Hold deg unna hel windsor om du ikke har god peiling på hva du gjør, for det ender opp med å se jævlig ut i 9 av 10 tilfeller. Pratt og halv windsor funker også, men four in hand er "universalknuten" som passer til 99 %.

 

Da satser jeg på å lære meg den. :)

Lenke til kommentar

Takk, fkm :) Man blir aldri fornøyd med passformen, fkm. Uansett om den har vært en tur hos skredderen og alt :p Nå som jeg er på diet osv, så fyller jeg ikke alt like godt heller. Det er en halv windsor, måtte bare teste skillsen til folket her =P

 

Takk Hvorre :)

 

Folket må komme med flere dressbilder da!

Lenke til kommentar

Nå som jeg er på diet osv, så fyller jeg ikke alt like godt heller.

 

Hva går du på diet for? Synes du ser ganske så tynn ut jeg. :p

 

Btw, er som Nash sier; fine antrekk folkens! Gidder ikke å slenge opp mitt, er så og si det samme som jeg brukte på nyttårsaften, bare med en sånn sløyfesak i rødt, hvitt og blått på "kragen" til blazeren. :)

Lenke til kommentar

Jaha, og hvis man ikke kommenterte sånne ting, hva hadde da vært poenget med bildetråden?

 

Og sånn bare for å ha sagt det, når man løsner på slipsknuten blir ikke selve knuten løsere, det blir bare mer å gå på rundt halsen, så knuten blir hengende lenger ned. Så jeg kan ikke se for meg at knuten var noe penere tidligere på dagen, ettersom det er selve knuten som er fryktelig.

Lenke til kommentar

Jaha, og hvis man ikke kommenterte sånne ting, hva hadde da vært poenget med bildetråden?

 

Og sånn bare for å ha sagt det, når man løsner på slipsknuten blir ikke selve knuten løsere, det blir bare mer å gå på rundt halsen, så knuten blir hengende lenger ned. Så jeg kan ikke se for meg at knuten var noe penere tidligere på dagen, ettersom det er selve knuten som er fryktelig.

Hvem utnevnte deg til den allmektige gud over slipsknuter? Smak og behag.

Og når jeg vet hva du kommer til å si ser jeg ikke poenget i å, for deg, påpeke det åpenbare.

Endret av EB_Veyron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...