hvorre Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Jeg sa det på twitter, men jeg sier det igjen: Pene! Lenke til kommentar
iam Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Føler at de fleste her har snobbe stil... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Er det noe galt med det? Lenke til kommentar
iam Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Føler at du også har det... Nei selfølgelig ikke, har jo ikke sagt det. Hadde vært mer "rettferdig" for -ikkesnobbestil- folk å bli vurdert av ikke bare "dere"(sorry for å sette dere i samme bås, men jeg bare skriver ut ifra det jeg har lest ). Altså, det er flertall av dere Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Rettferdig faktisk... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Flertallet av de aktive her har en nokså preppy stil, ja. Selvfølgelig kommenterer vi det folk poster, men det er ikke sånn at du må kle deg preppy for å få lov til å delta her. Det er bare at alle andre klesstiler er nokså underrepresentert her, med unntak av streetwear-gutta. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Er da plenty av oss ikkesnobbestil-folk her. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Ikke som er mye aktive her.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Som Jonas sa, dere lurker vel rundt her, men ser lite kommentarer og bilder i bildetråden. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Tja, bør kanskje begynne å kommentere bilder litt oftere. Selv kjøper jeg dessverre ikke klær så veldig ofte grunnet pengemangel og sånt. KongKake: Pent og allsidig belte! Et liknende bare i brunt står høyt på innkjøpslisten min for våren. Tablespoon: Kul jakke, hadde vært fetere med litt dristigere farger, men den ser bra ut. PatSharpX: Pene sko, men ikke noe jeg selv kunne gått med. Endret 17. april 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Det kan vel ha en sammenheng med, til tider nådeløs, kritikk fra enkelte her. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Tja, bør kanskje begynne å kommentere bilder litt oftere. Selv kjøper jeg dessverre ikke klær så veldig ofte grunnet pengemangel og sånt. +1 Og angående beltet, så frister det litt med et brunt et også. Selv for en fattig kar som meg er ikke 149,- på H&M så alt for ille. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Det kan vel ha en sammenheng med, til tider nådeløs, kritikk fra enkelte her. Folk vil da alltid si sin personlige mening, og det sier seg selv at folk som liker preppy stil ikke nødvendigvis elsker f. eks. emo-stil, akkurat som at folk med emo-stil nok ikke er så veldig glad i folk med preppy stil. Når man da ser forbi personlige meninger, som alltid vil variere, synes jeg som regel at kritikken her inne er ganske grei. Lenke til kommentar
iam Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Rettferdig faktisk... Ja Men anyways, jakke var grei den. Hadde vært kulere om den hadde hatt litt mer fit i seg så den ikke ligner på de oldschool collegejakkene som var sikkelig baggy'e. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Det kan vel ha en sammenheng med, til tider nådeløs, kritikk fra enkelte her. Det har vel de fleste fått, vet at jeg selv har fått det hvert fall. Men når det kommer til klær så har man jo veldig individuell stil og smak. Ellers hadde det blitt kjedelig å gå rundt ute, så jeg er glad folk har forskjellige stiler, men det er ikke alle som faller like mye i smak hos meg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Det kan vel ha en sammenheng med, til tider nådeløs, kritikk fra enkelte her. Det er noe alle opplever, og noe jeg ser på som positivt, så lenge det er konstruktivt. Iallefall når det kommer til hele antrekk. Jeg har iallefall fått en del tips her som jeg har tatt med meg videre. Men det alle kan være bedre på er å være litt objektive når det kommer til stiler de selv ikke går med. Gjennomført er gjennomført, uansett stil. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Helt enig Thrice. Kritikk er som regel bra så lenge det ikke går i negative enstavelsesord. Og folk bør kunne bli litt mer åpne for andre stiler. Men for all del, det har blitt mye bedre enn det var. Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Bør bli åpne? kan jo ikke akkurat bestemme meg for å plutselig like goth-stilen f.eks. Ellers er jeg enig med thrice og PatSharp Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Det er ikke det jeg mener heller. Dersom noen poster en stil som er totalt annerledes enn hva man selv går i ser jeg ikke helt poenget med å slakte den på grunnlag av at det ikke er hva man selv går i og dermed ikke foretrekker. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Altså, om man ikke klarer å se om en stil er gjennomført eller ikke selv om man ikke kjører den stilen, så trenger man ikke kommentere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå