Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte to par Loake-sko selv forrige måned. Føler de er for fine til å brukes til hverdags, selv om de koster like mye som et par dyre joggesko. Venner meg vel til det etter å ha brukt dem en stund.

 

Det er på en måte "go-to"-merket mitt allerede, siden de andre engelske merkene jeg har sett på koster altfor mye for mitt budsjett.

 

 

cool.gif

 

Hvordan er de i størrelsen? Jeg bruker 44, så satset på at det gikk bra.

Lenke til kommentar

cool.gif

 

Hvordan er de i størrelsen? Jeg bruker 44, så satset på at det gikk bra.

 

Bruker ca. 43 til vanlig, og 9F satt greit, men ikke perfekt. Loake er noe store i størrelsen i forhold til casual sko jeg kjøper i Norge om jeg tenker meg om.

 

Kjøpte først 9.5F fordi de var på tilbud. Merket at de var for store, men det gikk an å gå i dem også, for all del.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

KongKake: jeg syns buksa hadde fin passform og prøver å få en kompis med særdeles DÅRLIG smak i klær til å prøve å finne noe som sitter bedre.

 

Ang tightsen så har jeg ikke lagd hullene selv, men den ser sykt hot ut på med noe fint attåt :p Skal prøve å ta et bilde av det jeg mener. Selvsagt er det lov å ha delte meninger om den, uansett.

 

Den passer ikke til alle og enhver, det er jeg enig om, men nå er kanskje beina mine noe som er det beste ved meg, så den sitter faktisk perfekt ;):innocent:

Lenke til kommentar

Aha. Hvis du er heldig så får han kanskje sikret seg en i passende størrelse før de blir utsolgt! :) Koster bare 320,- nå med 60% rabatt. Har desverre ikke fått den enda, for MyPack/Tollpost som transporterer den til meg er ufattelig trege. :p Men eneste ankepunktet jeg foreløpig har på den er at det står "Sweet Denim" på myntlomma, men det er knapt synlig. Direktelink til den her. De har den bare i størrelse 31/34, 32/34 og 33/34, så han kompisen din får være kjapt ute om han passer en av de størrelsene. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...