Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville aldri kjøpt noe som ser ut som om det kommer fra G-Star ffs... Virker ikke akkurat som om dere vet hvordan oilskin ser ut irl.

Forsvarsmodus deluxe eller? At G-star har hentet inspirasjon fra oilskin er vell ikke våres feil?

 

At det var? Jeg bare påpeker at det virker som om dere ikke vet hvordan oilskin ser ut, for jakken ligner absolutt ikke på noe som kommer fra G-Star (hvertfall det jeg har sett derfra).

 

Og jeg skjønner ikke helt hva du mener med "hente inspirasjon fra oilskin". Oilskin er en stofftype. Det blir som å si "G-Star henter inspirasjon fra bomull".

Lenke til kommentar

At det var? Jeg bare påpeker at det virker som om dere ikke vet hvordan oilskin ser ut, for jakken ligner absolutt ikke på noe som kommer fra G-Star (hvertfall det jeg har sett derfra).

 

Og jeg skjønner ikke helt hva du mener med "hente inspirasjon fra oilskin". Oilskin er en stofftype. Det blir som å si "G-Star henter inspirasjon fra bomull".

Det er vell heller aldri nevnt noe om stoffbruken som gjør at jeg forbinder det med G-star. Heller at den type jakke, altså designet. At du dro inn oilskin i det hele tatt, skjønte jeg ikke noe med, derfor skrev jeg som jeg skrev.

Lenke til kommentar

Det er vell heller aldri nevnt noe om stoffbruken som gjør at jeg forbinder det med G-star

 

At G-star har hentet inspirasjon fra oilskin er vell ikke våres feil?

 

Skal vi se...

 

Edit: Grunnen til at jeg dro inn oilskin er selvfølgelig at jakken er laget av det, og det er en ganske annen look enn G-Star har på klærne sine.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Nei, ikke dyrt overhde. Det ble ca 1200,- NOK + frakt. Hvis kvaliteten er så god som ryktene på nett vil ha det til kan Loake fort bli et go-to merke når det kommer til pensko.

 

Jeg eide et par Loake, men de ble ødelagt, så de ligger på en fylling et eller annet sted :( Ikke skoene sin feil, men min selvfølgelig. Kjempegod kvalitet, jeg var bare litt dum :p

Lenke til kommentar

Kjøpte to par Loake-sko selv forrige måned. Føler de er for fine til å brukes til hverdags, selv om de koster like mye som et par dyre joggesko. Venner meg vel til det etter å ha brukt dem en stund.

 

Det er på en måte "go-to"-merket mitt allerede, siden de andre engelske merkene jeg har sett på koster altfor mye for mitt budsjett.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...