Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler at du også har det... :p

Nei selfølgelig ikke, har jo ikke sagt det. Hadde vært mer "rettferdig" for -ikkesnobbestil- folk å bli vurdert av ikke bare "dere"(sorry for å sette dere i samme bås, men jeg bare skriver ut ifra det jeg har lest :tease: ). Altså, det er flertall av dere ;)

Lenke til kommentar

Tja, bør kanskje begynne å kommentere bilder litt oftere. Selv kjøper jeg dessverre ikke klær så veldig ofte grunnet pengemangel og sånt.

 

KongKake: Pent og allsidig belte! Et liknende bare i brunt står høyt på innkjøpslisten min for våren.

 

Tablespoon: Kul jakke, hadde vært fetere med litt dristigere farger, men den ser bra ut.

 

PatSharpX: Pene sko, men ikke noe jeg selv kunne gått med.

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

Tja, bør kanskje begynne å kommentere bilder litt oftere. Selv kjøper jeg dessverre ikke klær så veldig ofte grunnet pengemangel og sånt.

 

+1

 

Og angående beltet, så frister det litt med et brunt et også. Selv for en fattig kar som meg er ikke 149,- på H&M så alt for ille.

Lenke til kommentar

Det kan vel ha en sammenheng med, til tider nådeløs, kritikk fra enkelte her.

 

Folk vil da alltid si sin personlige mening, og det sier seg selv at folk som liker preppy stil ikke nødvendigvis elsker f. eks. emo-stil, akkurat som at folk med emo-stil nok ikke er så veldig glad i folk med preppy stil.

 

Når man da ser forbi personlige meninger, som alltid vil variere, synes jeg som regel at kritikken her inne er ganske grei.

Lenke til kommentar

Det kan vel ha en sammenheng med, til tider nådeløs, kritikk fra enkelte her.

Det har vel de fleste fått, vet at jeg selv har fått det hvert fall.

Men når det kommer til klær så har man jo veldig individuell stil og smak.

Ellers hadde det blitt kjedelig å gå rundt ute, så jeg er glad folk har forskjellige stiler, men det er ikke alle som faller like mye i smak hos meg.

Lenke til kommentar

Det kan vel ha en sammenheng med, til tider nådeløs, kritikk fra enkelte her.

 

 

Det er noe alle opplever, og noe jeg ser på som positivt, så lenge det er konstruktivt. Iallefall når det kommer til hele antrekk. Jeg har iallefall fått en del tips her som jeg har tatt med meg videre. Men det alle kan være bedre på er å være litt objektive når det kommer til stiler de selv ikke går med. Gjennomført er gjennomført, uansett stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...