Kavinsky Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Stygge tights... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Kjøpte to par Loake-sko selv forrige måned. Føler de er for fine til å brukes til hverdags, selv om de koster like mye som et par dyre joggesko. Venner meg vel til det etter å ha brukt dem en stund. Det er på en måte "go-to"-merket mitt allerede, siden de andre engelske merkene jeg har sett på koster altfor mye for mitt budsjett. Hvordan er de i størrelsen? Jeg bruker 44, så satset på at det gikk bra. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Stygge tights... Det må jeg si meg enig i.. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Pff, sånne tights kan være rimelig hot om du er rette jenta til å bruke dem. Kjør på Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Nymph og thrice: Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Hvordan er de i størrelsen? Jeg bruker 44, så satset på at det gikk bra. Bruker ca. 43 til vanlig, og 9F satt greit, men ikke perfekt. Loake er noe store i størrelsen i forhold til casual sko jeg kjøper i Norge om jeg tenker meg om. Kjøpte først 9.5F fordi de var på tilbud. Merket at de var for store, men det gikk an å gå i dem også, for all del. Endret 7. april 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Pene sko thrice, keen på noe ala de selv. Nymph, jeg er ikke glad i hullete plagg generelt og de tightsene var ikke noe unntak dessverre. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 thrice: Meget pene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Nymph: Nå er jeg rimelig sikker på at en her inne kommer til å disse navnet på siden, men junkyard.no. Er usikker på om de har de jeansa enda da, da de var på tilbud med 70% rabatt og de var en del av F/W -kolleksjonen til Sweet Denim. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Nymph: thighs er ikke noe pent, og ved å lage hull i dem har de blitt enda styggere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Det er hot, da. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Thrice: Nice Nymph: Hullete tights... nei Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 KongKake: jeg syns buksa hadde fin passform og prøver å få en kompis med særdeles DÅRLIG smak i klær til å prøve å finne noe som sitter bedre. Ang tightsen så har jeg ikke lagd hullene selv, men den ser sykt hot ut på med noe fint attåt Skal prøve å ta et bilde av det jeg mener. Selvsagt er det lov å ha delte meninger om den, uansett. Den passer ikke til alle og enhver, det er jeg enig om, men nå er kanskje beina mine noe som er det beste ved meg, så den sitter faktisk perfekt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Aha. Hvis du er heldig så får han kanskje sikret seg en i passende størrelse før de blir utsolgt! Koster bare 320,- nå med 60% rabatt. Har desverre ikke fått den enda, for MyPack/Tollpost som transporterer den til meg er ufattelig trege. Men eneste ankepunktet jeg foreløpig har på den er at det står "Sweet Denim" på myntlomma, men det er knapt synlig. Direktelink til den her. De har den bare i størrelse 31/34, 32/34 og 33/34, så han kompisen din får være kjapt ute om han passer en av de størrelsene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Så kurant ut det der Noburu. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Filippa K den skjorta? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Første skjorten er Filippa K. Forøvrig også min favoritt av de to du postet. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Enig med Henrik! Syns den skjorten fin, Noburu! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Jeg liker det, Noburu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå