Gå til innhold

DayZ-utfordrer får snart beta (PC)


Anbefalte innlegg

Legend er allerede kjøpt og betalt, så vi ses på den 15 ;-)Tror dette kommer til å slå beina under DayZ , og ja, jeg har det også!Bare det faktum at dayZ bruker Arma motoren er nok til at jeg mislikte det, det ser horribelt ut, er utrooolig stivt, osv.Så har man det med hackers og cheaters, der burde DayZ fått en medalje...!Og loot... finne mat midt i gata, våpen på gulvet i en låve, osv.. nei, i WarZ har dem ihvertfall skjønt at man skal plassere loot på "realistiske" steder, som i en politibil, butikker, osv.Men for all del, jeg er bare glad jo flere det er som holder seg til DayZ, så slipper vi kanskje de som finner glede i å vinne ved å jukse/"hacke". I WarZ har dem egen motor og god kontroll på juksinga.

 

"God kontroll på juksinga"

 

Hvordan i alle dager kan du vite det?

 

Det kan også være verdt å nevne at DayZ, som alle andre spill, også har en egen motor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spillet ser greit, er bare selskapet som lukter14 dager alpha? alpha test på 14 dager...hørest mer ut som dei bare deler beta test opp i 2 slik at dei tjener mer pengerkjøper ingen av delene før vi får vite litt meir info om spilelt

 

Spillet har vært i Alpha siden i sommer, men nå er det en alpha hvor flere personer slipper/betaler seg inn. I allefall hvis man skal tro utviklerne. Har jo blitt vist ganske mange videoer fra spillet, og mye av det de sier får det til å virke som det har mye potensiale. Men er ikke en veldig kjent og ressurssterk utvikler eller utgiver, så jeg avventer foreløpig enten beta tilgang eller at det kommer anmeldelser og videoer laget av kunder som faktisk har betalt for spillet og ikke er ansatt i selskapet.

Lenke til kommentar

Synes DayZ er et veldig kult konsept, atmosfæren når man sitter i gresset med kompiser og prøver å planlegge hvordan man skal komme seg inn til boligblokken for å lete etter våpen og drikke er virkelig unik, men jeg ble helt sprø av enginen. Zombiene hakker og lugger rundt, de beveger seg stakkato og våpnene har ikke særlig god feel. Det bryter en del med realismen. Så jeg la spillet på hylla fort. Ønsker konkurrerende spill velkommen hvis de kan forbedre på ideen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...