Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

I dag har jeg faktisk kjøpt klær. Sitter på ræva hjemme og gjør ingenting, men råd til klær har jeg. Det siste der var mamma sine ord.

 

1 stk kanonfet bukse / Dressman - 399,-

1 stk Etnies t-skjorte / Session - 299,-

1 stk Carhartt belte / Session - 299,-

1 stk Tiger skjorte / Geddon - 299,- (ja, du leste riktig)

1 stk Duffer t-skjorte / Geddon - 150,- (også riktig)

 

Til sammen: 1446,-

 

Det vil si at jeg brukte 250,- mindre enn det kompisen min gjorde på èn eneste Diesel-bukse fra Carlings på dette her. Selv mener jeg den buksen jeg kjøpte ser bedre ut og i tillegg fikk jeg råd til andre ting og samtidig bruke mindre enn ham. Salg ftw!

Lenke til kommentar

T-skjorta jeg har på meg i dag er den jeg er mest fornøyd med av alle jeg har. Helt plain hvit t-skjorte, som kom i en 2-pack sammen med en svart en (som er for varm på sommeren). Pakka kostet egentlig 125 kr, men jeg hadde en 100 kr rabatt på en vare-lapp, så jeg fikk 2 t-skjorter for 12,50 kr / stk :D

 

Salg ftw!^

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i litt old fashion klær? Litt sånn golf-mote. Rutete bukser, vester og skjorter.

Jeg har vært syk og har ikke vært innom på en liten stund. Satser på at jeg ikke er for sent ute. De fleste store merkene med respekt for seg selv fører golfklær. Min definitive favoritt er Lindebergs "On Course". Der finner du alt fra gode gammeldagse rutete vester til rosa slengbukser med innebygd greengaffel. :love:

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i litt old fashion klær? Litt sånn golf-mote. Rutete bukser, vester og skjorter.

Jeg har vært syk og har ikke vært innom på en liten stund. Satser på at jeg ikke er for sent ute. De fleste store merkene med respekt for seg selv fører golfklær. Min definitive favoritt er Lindebergs "On Course". Der finner du alt fra gode gammeldagse rutete vester til rosa slengbukser med innebygd greengaffel. :love:

innebygd greengaffel? genialt:D jeg som altid mister den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...