Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilke parfyme bruker dere når det begynner å bli vinter?
Jeg bruker Chanel: Allure Homme. Jeg har fått noen positive tilbakemeldinger og den lukter godt. Er dog ikke sikker på om den passer meg enda.

Denne?

413S1WGWP5L._SL500_AA280_.jpg

Skrevet

Har brukt Allure i litt over 3 år nå og kan vel nesten si at det er blitt min signaturduft. Vurderer derimot å gå over til Gucci by Gucci nå rundt juletider... :)

Skrevet

Aha, da går jeg ut ifra at ihvertfall du liker den hehe. Jeg bruker Allure Homme Sport på sommeren, så når jeg lette etter en vinter parfyme gjorde jeg det veldig lett. Har aldri prøvd Gucci by Gucci.

Skrevet

Eg brukar mellom anna Cerruti Si, men eg er redd den kanskje er litt for tung og maskulin for meg. Vanlegvis nyttar eg meir nøytrale greier, som Aqua di Gio og Polo Blue. Men dei er også meir sommarlege.. kanskje eg må finne noko nytt. :dontgetit:

Skrevet

Nå som det er jul må jeg kjøpe meg noen finklær da jeg ikke har noe brukanes. Tenkte å kjøpe meg en finbukse, belte, skjorte og vest. Noen som har tips til hvor jeg bør gå? Bor i Bergen. Er høy og tynn så passform er absolutt alfaomega. Vil ikke bruke så alt for mange tusen.

Skrevet

Bertoni har en del slimme klær, så bukse og vest går vel an å se på der. Skjorter til anledninger som jul- og nyttårsaften ville jeg sett på hos Vic og lignende.

Skrevet

Bruker sjølv for det meste Baldessarini Ambré – har brukt den sidan den først kom ut. Om sommeren hopper eg i blant over på Paul Smith Extreme.

Skrevet (endret)

Nei, overhode ikke.

Stikkord, Gucci-belte til 99$

Kan legge til at Gucci aldri har salg på "none-seasoned" varer

Endret av Homme
Skrevet

Det er moten blant fjortiser spesielt. :) Boblejakke er nyttig, og riktig brukt om vinteren er det et godt ytterplagg. Men i tre størrelser for stort kombinert med UGGS på bena... turn-off.

Skrevet
Er det flere enn meg som har gått glipp av nyheten om at denne vinteren skal alle bruke boblejakker? Blir ikke helt klok på de jakkene..

jaaa, er så latterlig at folk trur det ser bra ut :p også snapper de at meg når jeg nevner det med at jeg går i trench GG.

Skrevet (endret)

Trenger tips til et ordentlig, og fint belte. Et stilrent et, og et med ikke så masse dritt. Pris er irrelevant, bare å komme med forslag. Gjerne onlinebutikk også, samme om det er ifra utlandet eller Norge. Takk. :)

Red: Helst svart.

Endret av HaueR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...