Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tør jeg spørre hva Tiger Idol er? =p

8680374[/snapback]

 

Populære jeans fra Tiger of Sweden. På baklommene er det en "T".

 

Fant kun et lite bilde, men ser du nøye ser du en "T" på begge baklommene eller hva nå man skal kalle de.

 

10023002_p3.jpg

 

Det var ikke så fantastisk utvalg av Nudie Jeans i byn, så kun 1 modell jeg ville ha, men har en rimelig lik en fra Levis.

 

Kjøpte meg Biotherm Homme:Aquapower (fuktighetskrem) for 300 og noe.

Lenke til kommentar

Den merkingen er da ikke ekstrem.

 

Kjøper dem ikke fordi det er såpass mange av mine kamerater og folk på skolen som har den samme buksen. Gidder ikke ha samme modell som "alle" har.

 

Kjøpte en rød pique på Selected, så på et belte på Scabal, men de fleste de har der er altfor flashy.

Lenke til kommentar
Jokkulf: Viss du bare skal ha en plain sort eller mørkeblå tee, så er Fillipa K kongen på enkle basic tees.

8684939[/snapback]

 

Den trenger ikke være helt plain :) kan gjerne være merke/logo/tekst/ på den, men helst ikke en kjempestor flashlogo, men litt skrift ser jo bare tøft ut ;)

Lenke til kommentar

Galliano og Dior Homme har skamtøffe tees, spesielt en liten forkjærlighet for "Forget me not" tee'n til DH, enkel og snasen.

 

For litt billigere har streetwear merker som LRG, Zoo York osv. faktisk noen fete.

Adidas har også en tøff mørkegrønn til rundt 500 tror jeg, kikker selv etter hvor jeg får tak i den nå.

Lenke til kommentar
Galliano og Dior Homme har skamtøffe tees, spesielt en liten forkjærlighet for "Forget me not" tee'n til DH, enkel og snasen.

 

Kult om du slenger opp bilder for t-skjortene du tenker på. :-)

 

Er selv på jakt etter noen gode plaine t-skjorter til bruk uten og med skjorte - helst små i størrelsen og såpass trange at de sitter på kroppen liksom. :/

Lenke til kommentar

Noen tips til hvor man skaffer billige, enkle T-skjorter med god passform? Trives stort sett best i halv-anonyme farger (beige er favorittfargen xD). Har stort sett kun funnet noen få T-skjorter jeg har trivdes veldig godt i i løpet av livet. Den ene er helt hvit, elastisk, løst ettersittende. Jeg husker dessverre ikke hvor jeg fikk tak i den, men det var en helt vanlig kjip 'mamma-butikk'. Den andre er faktisk russe-tskjorta mi fra '06. Kjøpte ei svart army-tskjorte, og stoffet i denne er så heeerlig. En del tykkere enn man kan forvente av ei vanlig T-skjorte, også er denne også halvveis ettersittende. Jeg funderer på å kaste litt fler av de gamle, rektangelformede t-skjortene mine med diverse stygge logoer og gå til anskaffelse av noen litt mer siviliserte alternativer, så jeg hadde satt pris på innspill.

Lenke til kommentar
Vet faktisk ikke, men kan ta et par bilder. Oppdaterer post om ikke så lenge.

Var ikke mer batteri igjen på kameraet, så må vente litt til.

 

Der ja, tok ikke bilde av rumpa, da jeg ikke følte helt for å ta bilde av den. *kremt*

Uansett, her er bildene:

 

post-80649-1179780667_thumb.jpgpost-80649-1179780700_thumb.jpg

 

 

Ps: La foten på vasken slik at du kunne se at den ikke var så enormt stor rundt lår og resten av foten.

8667574[/snapback]

Takk, absolutt ikke verst :) Du vet ikke hva den modellen heter? Eller hvor du kjøpte den?

8673229[/snapback]

Beklager sent svar, men hadde ikke anledning før nå.

Aner ikke hva buksemodellen heter, men kan granske den i morgen om jeg husker det.

Den ble kjøpt på G-Turn i Molde. (Skatebutikk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...