Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Fikk akkurat dressene jeg bestilte skreddersydd for halvannen måned siden og er veldig fornøyd.

Et stk lysegrå og et stk mørkeblå med tynne pinstripes. Trenger noen nye sko og lurte på om brune

passer? Har hittil kun hatt/brukt sorte "pensko", men tenkte at brunt kunne passet. Da i så fall

noe lignende dette:

post-147792-0-76380300-1423076151_thumb.jpg

Er det innafor?

Endret av wampster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Barbour sine voksjakker kan ikke vaskes. Du kan gå over med en kald klut, men ikke mer enn det.

ahh ok. Får prøve å henge den ute en stund, så kanskje lukten forsvinner.. evt. kaste den i maskinen hvis den uansett ikke kan reddes

 

 

Da blir den blodig fucket, så det ville jeg absolutt ikke gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

fkm gjorde vel det for en stund tilbake. Krympet ganske mye, og det strippet den for all voks.. Fjernet lukt da, så vidt jeg kan huske. Har du mye å gå på i størrelsen, og har tålmodighet til å legge på noen lag med ny voks så er det nok mulig å vaske den. Men ingen garanti for at det blir bra. Men lukter den så mye at den er ubrukelig er det selvsagt bedre å prøve å vaske den, i hvert fall.

Lenke til kommentar

fkm gjorde vel det for en stund tilbake. Krympet ganske mye, og det strippet den for all voks.. Fjernet lukt da, så vidt jeg kan huske. Har du mye å gå på i størrelsen, og har tålmodighet til å legge på noen lag med ny voks så er det nok mulig å vaske den. Men ingen garanti for at det blir bra. Men lukter den så mye at den er ubrukelig er det selvsagt bedre å prøve å vaske den, i hvert fall.

 

Har ikke mye å gå på når det kommer til størrelse, den sitter ganske perfekt. Får satse på at luftingen gjør jobben.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Noen butikker som fører Filson i Oslo, funderte på å plukke opp en medium duffle bag. Praktisk som weekend bag, for ikke å snakke om at det er greit å ha med seg et par skift for lengre flyturer.

Lenke til kommentar

Skal til Paris en liten tur til helgen.

 

Hvilke butikker anbefales? Gjerne i samme prisklasse og type som Uniqlo. Gjelder skjorter og gensere.

 

Vurderer også å ta en titt på dresser mens jeg er der nede. Hvor skal man gå for å få en dress i 4000 kronersklassen. Snakker kun om bukse og jakke. Mulig det er bedre å bare ta turen til House of singles i Oslo når man snakker om den prisklassen?

Lenke til kommentar

Mulig å få disse (eller like) litt billigere i Oslo/Norge?

http://www.zappos.com/to-boot-new-york-duke-cognac

Skulle gjerne hatt dem i både brun og sort, men med toll og sånt blir det jo fort 4500 pr par.

Likte dem veldig godt, men det er litt i drøyeste laget for mitt budsjett.

 

Ikke i Norge, men prisen er jo noe mer sympatisk.

 

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?

colset=1&styleid=745&shoeid=2392&brandid=7&catid=20&oldcolid=1293&stype=0&colourid=1292

Lenke til kommentar

 

Takker. Det var jo litt hyggeligere ja.

Noe man burde bestille med av tilbehør/behandlingsmidler samtidig evt?

 

 

Skotrær. Da holder du skoene fine mye lengre.

Jeg har voks fra Herring, men den er ikke mye å skryte av. Du får skikkeligere saker hos Dagestad på Bislet.

 

Ed: Vi burde vel flyttet denne diskusjonen over til den passive skotråden...

Endret av dag1234
Lenke til kommentar

Skal til Paris en liten tur til helgen.

 

Hvilke butikker anbefales? Gjerne i samme prisklasse og type som Uniqlo. Gjelder skjorter og gensere.

 

Vurderer også å ta en titt på dresser mens jeg er der nede. Hvor skal man gå for å få en dress i 4000 kronersklassen. Snakker kun om bukse og jakke. Mulig det er bedre å bare ta turen til House of singles i Oslo når man snakker om den prisklassen?

 

Sjekk denne posten av gard: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1462446&p=22141866 og andre på samme side/etter hans innlegg, så har du noe å begynne med.

Endret av Xtra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...