Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe nye chinos, disse, noen som har erfaring med dem? Bruker vanligvis 33 rundt livet, så vidt jeg skjønner tilsvarer det 44 på denne siden? Kan ikke regulere lengden, og jeg er 190 cm, kommer dette til å være et problem?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var noen her som hadde kjøpt en grå ullbukse med cargolommer. Var det hos Follestad man kunne få tak i den?

Follestad har ja.

• Liker 1
Skrevet

Hvilken hankerchief passer best her? Dressen er en litt "grov" navy, og skjorten ser hvit ut på bildet, men har en tydelig lys blåtone.

b0JUSTVK.jpeg

WmU3V3Fk.jpeg

Skrevet

Hva er forskjellen? Jeg ser noen jakker har annen pels, litt mørk, noen er store og sånt.

Forskjellen er størrelsen og proporsjonene. CG jakker for kvinner har blant annet innsving. Pelsen på CG jakkene kan være unik fra jakke til jakke. Det er svært sjelden det er helt lik pels og at pelsen er like stor og fluffy. Noen er 'heldige' og får et CG eksemplar med stor og fluffy pels med fine farger mens andre får litt tynnere og mørkere.

Skrevet

tips til jeans? har litt store lår, så noen bukser blir litt for vide nederst ved leggen

Prøv Grim Tim fra Nudie, med stretch. Fikk en til jul, romslig over lårene uten å bli for vid nede.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...