Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da er man jo like langt, Boffeen skal ikke kjøpe, bare prøve.

Han kan vel bestille en i hans størrelse, prøve jakken og derette ikke kjøpe, men det er vel litt uetisk...

Skrevet

Lurer på om jeg skal kjøpe meg klokke og begynne å gå med det.

Tenker en litt maskulin klokke kanskje, har absolutt null peiling på klokker ettersom jeg ikke har gått med det til nå.

Tips mottas med takk! :)

Helst norsk butikk/nett

Skrevet

3000? Kommer helt an på om klokken er bra.

Tenker noe i denne duren

tumblr_mr11442T311rpvii5o1_500.jpg

Også liker jeg fargene på denne selv om det er en kvinneklokke.

tumblr_mmc8h7f0qi1sq2u7ko1_500.jpg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle gjøre min første bestilling hos Luxire, og kjøpe en prøveskjorte, før jeg handler et par OCBDs. Er det noen her som kan anbefale et par av de lyseblå oxford-stoffene, ett av de rosa og ett hvitt (som er tykt nok til at det ikke synes igjennom)?

Skrevet

For blå oxfords har jeg sky blue oxford, og den anbefaler jeg sterkt. Har også blueuniversity stripes oxfords som ogå anbefales, men den er jo ikke ensfarget, hvis det er det du vil ha. Ellers har jeg en stoffprøve av warzone plus white oxford, og den kjennes solid ut.

• Liker 1
Skrevet

Nå som høsten er her lurer jeg på om det er noen som kan anbefale noen skjerf?

Har nettopp flyttet for meg selv som student og har ingen skjerf.. :ph34r:

Skrevet

Han kan vel bestille en i hans størrelse, prøve jakken og derette ikke kjøpe, men det er vel litt uetisk...

Det blir litt for drøyt synes jeg. Jeg synes allerede det er litt kjipt å gå et sted for å prøve, men kjøpe fra et annet sted.

Har en lite brukt Barbour Bedale i den mest brukte størrelsen 38 (M). ;)

Som Herr Brun sier, så tviler jeg på at jeg tar meg godt ut i en jakke i medium størrelse, uansett hvor stor passform det er på Bedale-modellen.

Skrevet

Noen som har noen gode nettbutikker (gjerne utenlandske) som selger jeans i lengde 30? Sliter med å finne det i butikk, da nesten alt stopper på 32 som blir litt for langt for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...