Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil så kan du bli med meg på skolen EN dag, så skal du få se alle de "heldige" kombinasjonene. Støgt. Harry.

Haha, tviler ikke på at det er mange lite vellykkede kombinasjoner med de skoene der :p

Hvilken skole er det snakk om her? BI?

Skrevet

Jeffrey Campbell sko er omtrent på nivå med glitrende UGGs i mine øyne.

Fordelen med JC sko er vel at det kun er den ene delen av den norske befolkningen som går med sånt (jenter)

Skrevet

Haha, tviler ikke på at det er mange lite vellykkede kombinasjoner med de skoene der :p

Hvilken skole er det snakk om her? BI?

Hadde ei som gikk med disse skoene med bling på. Sånne sølv eller hva det var, hun så skikkelig klar for kroa i bø. Glittersko og kjole som så vidt dekket musen. NICE!

Her jeg går ligge høgskolen i Telemark og Porsgrunn VGS og BI dør i dør egentlig.

Skrevet

Merker at jeg ikke har helt det hatet dere har, men de med nagler er jeg enig med dere, de er grusomme.

De med studs som er fetest, de andre skoene er kjipe.

• Liker 2
Skrevet

Hadde ei som gikk med disse skoene med bling på. Sånne sølv eller hva det var, hun så skikkelig klar for kroa i bø. Glittersko og kjole som så vidt dekket musen. NICE!

Hva er gærent med Kroa? :hrm:

Skrevet

Nei, han får stipend.

Må si jeg humrer litt av han som snakket om den gode skinnkvaliteten hos LV. Kanvass og plast > kalv og cordovan, any day!

• Liker 1
Skrevet

Nei, han får stipend.

Må si jeg humrer litt av han som snakket om den gode skinnkvaliteten hos LV. Kanvass og plast > kalv og cordovan, any day!

Men er det ikke bare folk med lite penger som får stipend på videregående? Er kanskje ikke så lurt å bruke alle skolepengene på CG-jakke og veske til 11 000?

Skrevet

Er ikke så vanskelig å få mye penger hvis du for eksempel har skilte foreldre. Si at pappa er stinn og du oppgir at du bor hos din ikke fullt så velstående mamma, da kaster lånekassen penger etter deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...