Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er ganske blottet for sosiale antenner hvis du bestemmer deg for å latterligjøre et annet menneske på TV bare fordi du er uenig med henne i hvordan en dress skal sitte.

what-the-fuck-meme-generator-what-the-fuck-am-i-reading-3255b3.jpg

Hvorfor det?

Når du ser på TV så sitter du alltid og?:

http://youtu.be/2rCP4CRRO7E

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om, så nei, det har jeg ikke. Ser det er en nettbutikk.

Samt at jeg trengte en skjorte nå, for å ha til romjulen, og stoler ikke på posten i desember.

Kan være verdt et forsøk til senere anledninger. Du finner flere slike sider, og tilbakemeldinger på
, vil jeg anta.
Skrevet

Bestilte nettopp 2 stk skjorter + 1 slips Charles Tyrwhitt (førjulssalg) for å sjekke ut merket. Litt spent på kvalitet vs. pris her. Opprinnelig pris 140$ nedsatt til 39$...

Skrevet (endret)

Bestilte nettopp 2 stk skjorter + 1 slips Charles Tyrwhitt (førjulssalg) for å sjekke ut merket. Litt spent på kvalitet vs. pris her. Opprinnelig pris 140$ nedsatt til 39$...

Den opprinnelige prisen der skal du ta med en god klype salt. Det er alltid 50% tilbud, om ikke mer, så den "opprinnelige" prisen er langt fra reell.

For øvrig er jeg godt fornøyd med skjorten jeg har fra CT.

Endret av Jostein K.
Skrevet (endret)

http://www.chestermo...ual-side-wallet

Denne har en lomme i midten, og en på hver side. Da er det jo mulig å oppbevare to kort på hver sin side, og resten i midten.

Jeg likte det øverste slipset best.

Takker for tipset, den blir nok kjøpt inn i nærmeste fremtid.

OK, går for pin dot-slipset. (det øverste)

Endret av Xtra
Skrevet

Godt valg. Polkadotter kan være fint det, men det er lettere å få til pin dots. Som en generell regel er det ofte greiest om slipset har et ganske lite mønster, og tørklet et større et. Selvfølgelig finnes det mange unntak, men det er et greit utgangspunkt når man bygger en garderobe, for da vet man at de fleste slipsene man har er kompatible med de fleste av tørklene.

Skrevet

Godkjent julebordsantekk?

post-179253-0-49900100-1354657099_thumb.jpg

post-179253-0-94662100-1354657109_thumb.jpg

Se bort i fra skjorten. Blir nok hvit skjorte. Måtte bare prøve med denne.

Skjorten var ikke pen, men så lenge den hvite skjorten den skal byttes med er kortere i ermene og ikke har de forferdelige kontrastknappene blir vel hvertfall den grei... Dressen ser ut som om den er alt for lang i beina. Sløyfen ser ferdigknytt ut, og det er fyfy. I tillegg er tørklet og sløyfen alt for matchende, og det skriker noob. Tørkle og sløyfe/slips bør aldri matche, men komplementere hverandre. Bytter du ut tørklet og skjorten vil det se helt greit ut.

Vent nå litt........... Er det en smoking du har på deg? Vanskelig å se på bildet, men hvis det er en smoking du har på deg kan du se bort i fra alt over. Jeg avventer svar før jeg uttaler meg ytterligere, men la meg bare si at det ikke kommer til å være positivt om det faktisk er en smoking du har på deg.

Skrevet

Synes ikke den minnet noe særlig om en smoking. Synes det så ut som om slagene var helt vanlige, og jakken har jo to knapper, noe smokingjakker stort sett ikke har.

Når det kommer til det matcende tørklet og sløyfen så ser det ut som om man har kjøpt en pakke på Dressmann eller noe sånt. Ukult.

Skrevet (endret)

Skjorten var ikke pen, men så lenge den hvite skjorten den skal byttes med er kortere i ermene og ikke har de forferdelige kontrastknappene blir vel hvertfall den grei... Dressen ser ut som om den er alt for lang i beina. Sløyfen ser ferdigknytt ut, og det er fyfy. I tillegg er tørklet og sløyfen alt for matchende, og det skriker noob. Tørkle og sløyfe/slips bør aldri matche, men komplementere hverandre. Bytter du ut tørklet og skjorten vil det se helt greit ut.

Vent nå litt........... Er det en smoking du har på deg? Vanskelig å se på bildet, men hvis det er en smoking du har på deg kan du se bort i fra alt over. Jeg avventer svar før jeg uttaler meg ytterligere, men la meg bare si at det ikke kommer til å være positivt om det faktisk er en smoking du har på deg.

Det er ikke en smoking nei. Dress fra Bruuns Bazaar. Ja, sløyfen er ferdigknytt, da vet jeg det til neste kjøp. Og til tørklet, takk for tips. Har et par andre som jeg har arvet. Litt "gammel" i stilen. Skal se om jeg finner noe mer passende. Men hvordan var sløyfen sett bort i fra at den er ferdigknytt?

Og dressbuksen, den ble nylig sydd opp og passer bra. Jeg var nok bare litt uheldig med bildet.

Endret av Bibow
Skrevet

Synes ikke den minnet noe særlig om en smoking. Synes det så ut som om slagene var helt vanlige, og jakken har jo to knapper, noe smokingjakker stort sett ikke har.

Når det kommer til det matcende tørklet og sløyfen så ser det ut som om man har kjøpt en pakke på Dressmann eller noe sånt. Ukult.

Bildet er så mørkt at det ser ut som shawl lapels på min skjerm, og da ville det i så fall vært en grusom smoking (bl. a. pga. at det er to knapper).

Det er ikke en smoking nei. Dress fra Bruuns Bazaar. Ja, sløyfen er ferdigknytt, da vet jeg det til neste kjøp. Og til tørklet, takk for tips. Har et par andre som jeg har arvet. Litt "gammel" i stilen. Skal se om jeg finner noe mer passende. Men hvordan var sløyfen sett bort i fra at den er ferdigknytt?

Og dressbuksen, den ble nylig sydd opp og passer bra. Jeg var nok bare litt uheldig med bildet.

Prøv å ta et bilde i dagslys i et helfigurspeil. Da blir alt litt enklere...

Tja, sløyfen.. Den er nå en gang ferdigknytt da, og jeg kan ikke bare se bort i fra det... Personlig har jeg heller aldri likt røde silkesløyfer særlig godt (eller røde silkeslips for den saks skyld), men de fleste vil sikkert syns den er helt grei.

Det klart viktigste er at du får byttet enten sløyfe eller ps sånn at de ikke matcher, og får på deg en annen skjorte. Da vil det se ganske greit ut.

Skrevet (endret)

Er det berre meg eller har det blitt mindre og mindre av kontrastknappar/krage/stolpe/etc i det siste? Har sett lite av det i diverse tv-studio for tida...Har fenomenet passert?

Endret av Frigata

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...