Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg feil når jeg sier det er noen på forumet som driver theitaliandream.tumblr.com? Det nye themet suger maks.

Må si meg enig!

Noen som skal på bylarm i kveld?

Tips til hva man bør få med seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg feil når jeg sier det er noen på forumet som driver theitaliandream.tumblr.com? Det nye themet suger maks.

Må si meg enig!

Har endret theme. Trodde ikke det var noen som så på siden uansett. ;)

Skrevet (endret)

Hva er folkets syn på flanell eller bukser av ull på skolen? Á la videregående...

Forresten, noen som har lyst på nye sko? Kjempetilbud på SF, nydelige sko!

edit: latterlig mye skrivefeil i en setning...

Endret av DexterMorgan
Skrevet (endret)

Forresten, noen som har lyst på nye sko? Kjempetilbud på SF, nydelige sko!

71176_193726421090_8349741_n.jpg

Om du burde bruke flanellbukser på skolen kommer litt an på hva slags kleskultur det er på skolen din, men det skal være rimelig formelt (for en vgs.) før jeg ville brukt det.

Endret av Christian B
  • Liker 2
Skrevet

Han skriver "Fargen er omtrent som denne". Det er med andre ord ikke den skjorten (greia), men en skjorte i den fargen. Nå kan jeg ikke se for meg at en skjorte i den fargen skal være spesielt kledelig, men det er en annen sak.

• Liker 1
Skrevet

Hvor går man i Norge hvis man skal ha MTM-skjorter i butikk eller aller helst bespoke? Finnes bespoke skjorter i Norge?

Kanskje dette nærmeste man kommer bespoke i Norge?:

mtm med e.zegna på gunnar øye 21-22 mars for de som er interessert :new_woot:

Skrevet

De aller fleste som fører Stenström tar mål til MTM-skjorter. Da kan man velge all verdens kragetyper og stofftyper også. Stenströmforhandlere har en god katalog med stofftyper og eksempler på konstruksjoner. Verdt en titt.

Skrevet

Han skriver "Fargen er omtrent som denne". Det er med andre ord ikke den skjorten (greia), men en skjorte i den fargen. Nå kan jeg ikke se for meg at en skjorte i den fargen skal være spesielt kledelig, men det er en annen sak.

Hehe, turte ikke å bruke den i går. Den skal nok til Fretex veldig snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...