Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Det er to typer som er lett tilgjengelig. En quilted liner og en pile liner. Sistnevnte er varmest. Personlig ser jeg ikke helt poenget med den quiltede, da den ikke virket spesielt varm, så i stedet for å bruke den kan man bare ta på seg en genser i stedet eller noe. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å kjøpe den quiltede også etter hvert, men skal man bare ha en ville jeg uten tvil valgt pile. Det kjøpes i samme størrelse eller en størrelse mindre enn jakken.

Ser hele tiden en på skolen som går kledd i den brune pine lineren, uten jakken, og har alltid lurt på hva det er. Ser veldig rart ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal i vertfall ha de til sommeren. Det eneste med den første er at jeg gjerne unngår "støtende" T-shirts fordi jeg vet at mange er så jæææævlig sensitive på det, spesielt når de er fulle. "Hæ kaller du dama mi for bitch?!!??" Anyway, tror nesten jeg må skaffe begge, haha.

 

Litt reklame:

 

http://www.youtube.com/watch?v=tHvYwbGJYVk&feature=channel_video_title

Lenke til kommentar

Hva går dere med av yttertøy om sommeren?

Hvis det er typisk vestlandssommer blir det sjøstøvler og oljehyre på fisketur.

 

Går med jakke hvis det er kaldt, hvis det var det du lurte på. Jeg har stort sett en klesstil (litt typisk halvkonservativ MoV-stil) som blir tilpasset forholdene til både sommer og vinter.

Lenke til kommentar

Både jeg og Jude Quinn har bestilt fra denne selgeren uten problemer. Det ser ut som om han har et ganske godt utvalg av modellen du skal ha.

 

Synd jeg ikke finner Woolrich sin Arctic Parka i navy/blå, men bare brun, grønn og sort.

 

Må bare si at jeg er veldig fornøyd med den selgeren. Kjapp levering selv rundt juletider og sendte som gave med verdi på USD100. Jeg tenkte egentlig å kjøpe sort, men er veldig glad for at jeg valgte grønn da jeg fikk den–synes det var en utrolig pen farge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...