Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Norge ligger vel prisene på ca 500-800 på t-shirts, mens genserne ligger på rundt 800-1500. De har så mye fett, pleier som regel å kjøpe Replay når jeg er i Italia. Der har de det beste utvalget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte meg en ricco vero skjorte og en boss bukse idag :love:

Måtte få buksa lagt litt opp, så jeg ikke trør sunn en bukse til den prisen.

Skrevet
I Norge ligger vel prisene på ca 500-800 på t-shirts, mens genserne ligger på rundt 800-1500. De har så mye fett, pleier som regel å kjøpe Replay når jeg er i Italia. Der har de det beste utvalget.

Kanskje ikke så rart at de har det beste utvalget i Italia :D

Hehe... men jeg er enig, Reeplay har mye kult!

Skrevet
Replay har også noe som kalles "We are" som er Replay`s design label. Men det er vel for jenter er det ikke, correct me if I`am wrong. Det er dyrt vet jeg.

"We are" er håndlagd så vidt jeg vet. eks jeans kan koste 3000,- det er på Koma. Etter hva jeg har hørt fruen og venninene snakket om.

Skrevet
Skal til Køben i slutten av juni, og jeg lurer på om det er noen her inne som har vært der nede og kan anbefale noen bra butikker som er verdt et besøk? Klær og sko generelt...

Ingen som vet? :hrm:

Skrevet

Har litt lyst på vans slip-on jeg og, men vil ha de med rosa elefanter på hvit bakgrunn! :love:

Bestevenninen min har de så kommer ikke til å kjøpe de selv om jeg vil det..

Skrevet
De er så søte! :D

Men har ikke sett de i noen butikker, så noen med humler eller bier på da. De var også litt søte :)

Jeg fant de på Stress i oslo (husker fortsatt ikke navnet på gata :realmad:)

Skrevet
De er så søte! :D

Men har ikke sett de i noen butikker, så noen med humler eller bier på da. De var også litt søte :)

Jeg fant de på Stress i oslo (husker fortsatt ikke navnet på gata :realmad:)

Grensen 19, 0159 Oslo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...