Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemor kom nettopp å lurte på hva jeg ønsket meg til jul. Hun fikk hintet frem at hun ville strikke meg et plagg - så lenge jeg kom med ønsker og en oppskrift. Så noen som vet om strikkeoppskrift til en pen genser? Helst ikke crewneck.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Her er det en del. Moren min holder på med en genser til meg nå, men den oppskriften var hentet fra et blad. Jeg plukket ut et meget digg garn i alpakka og silke. Endret av -drugiS-
Skrevet

Trenger tips til hvor jeg får tak i en svart (nogenlunde slim) dress til begravelse. Vil ikke bruke mange tusen, da jeg mest sannsynlig bare kommer til å bruke den én gang. Tror str 46 skal passe meg.

Skrevet (endret)

Jeg har gode erfaringer med Bruuns Bazaar. Kjøpte min på Volt (kostet 3k), og om du bor i nærheten av Sandvika Storsenter er det bare å dra innom på nattåpent når Volt har 30% på hele butikken. Billig og helt kurrant dress, i tillegg til at den har et smalt snitt. De pleier for øvrig ikke å bruke polyester i dressene sine, men 100% ull.

Endret av lokeland
Skrevet

Farlig for lommeboken når PRL og Rugby slår til med store priskutt på et stort antall dress- og oxfordskjorter, poloer, bukser, gensere i ull og kasjmir, jakker m.m.

Bra timing, akkurat etter det begynner å bli kaldt, men rett før man begynner med julegavehandelen...

Skrevet

Ok, takk. Mulig du får en PM Winston. Er en skjorte eller to jeg sitter og lurer på. Bortsett fra det må jeg si at det ikke var så mye spennende...

Skrevet (endret)

Jeg har en fra Zara jeg er fornøyd med. Kjøpt for nesten to år siden, men vet at de ofte har skinnjakker der. Om du først skal kjøpe skinnjakke anbefaler jeg å legge litt penger i det, hvis ikke får du bare ræl.

Endret av Vowels
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...