Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, nei, nei thrice, du har misforstått helt. Seiljakken er jo for sommeren, Goosen kommer frem i september, senest, og forsvinner i april, kanskje mai. Du må ikke blande sesongene her.

sad.gif Jeg er ut.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke mange andre enn Becks som klarer å "pulle off" brunt polkadotslips med en lillastripede skjorte.

Med matchende PS..? Jeg synes ikke han så videre bra ut.

• Liker 1
Skrevet

Fikk endelig tweedjakken min fra Gieves & Hawkes.

Den er desverre noe stor i skuldrene og må definnitivt inn i livet. Ermene må også noe opp.

Hva tror dere? Verdt å gjøre noe med eller burde jeg vurdere å selge den videre. Kan se om jeg får tatt ett bilde senere.

Skrevet

Bestilte du fra Malford? Du er klar over at det er oppgitt mål på skuldre, ermer osv der på alle jakker? Hvis du hadde sjekket dem hadde du ikke endt opp med en jakke som ikke passer i skuldrene, som er ganske vanskelig å fikse.

Skrevet

Sjekket selvfølgelig målene. Samenlignet med en av dressjakkene mine og der var ca 0,5cm i forskjell. Noe jeg annså som greit da jeg tenker å ha en genser under. Bilder kommer om litt

Skrevet

Skuffende at det ikke kom noen ekte forslag om hva som er inn for tiden. Hvor finner man ut av noe sånt?

Man finner vel et utall norske og utenlandske tenåringsblogger som forteller deg slikt.

Skrevet

Takker for tilbakemeldinger på jakken.

Da tar jeg den med til skredder og for å få den tatt inn i livet og opp i ermene. Noe mer jeg burde gjøre?

Tar også gjerne i mot forslag til en rimelig og god skredder i Bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...