Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

multisync:

Bruker Maine-Line Industries, Tandy Leather og eBay.

Lær har jeg ikke kjøpt ennå, for jeg vil ha flere verktøy først.

Men det er nok sikkert vanskelig å lage en messengerbag ala Saddleback, men man må jo bare begynne et sted :) For meg virker det iallfall som en flott hobby. Ingenting er jo som å lage ting du kan bruke i hverdagen som du vet at du selv har lagd.

For øvrig fikk jeg 2 i kunst og håndverk, men mest fordi jeg ødela en symaskin og lagde en leireskulptur som lignet litt for mye på noe som læreren ikke tolererte.

Skrevet

Endte opp med en bestilling på disse. Dog i size 8.5. Takk til Jonas som viste meg linken, endelig et pa høstsko. Lett etter det lenge nå :love:

Regner med at jeg slenger opp noe i bildetråden når de kommer.

Skrevet

Jeg visste det var en god ide å stramme inn på personverninnstillingene. Damn stalkers plain.gif

Ja, du er jo rene a-kjendisen harhar.gif

11911ad9.jpg

Skrevet (endret)

Jeg synes de er helt normale i størrelsen, bortsett fra at jeg får noen gnagesår her og der på seilerskoene mine.

Endret av Bebeluv
Skrevet

Ikke så verst, ser greie ut, selv om jeg heller ville gått for noen chelsea boots, men du kjøper sikkert de for å ha noen som er litt mindre formelle.

Stemmer. Har tross alt chelsea boots, og skulle gjerne hatt noen fine høstsko. De jeg kjøpte synes jeg ble litt for lyse, så jeg skal levere de tilbake i morgen.

Skrevet

Jeg hater for store sko, så svaret fra meg blir nei. Jeg kjører heller på med ti gnagesår plaster enn å måtte gå med litt for store sko.

Noen som veit åssen stipend ordning jeg kan få på BI? Jeg bor hjemme, og på lånekassen så ser det ikke ut som det er mulig å få stipend.

Skrevet

Du får vel ikke stipend om du bor hjemme tror jeg. Bare lån. Eller så får du mindre i stipend. Er ikke helt sikker jeg... Men hvis jeg var deg ville jeg bare satt opp at du ikke bor hjemme, og gitt dem adressen til bestemoren din eller noe som hybeladresse. Gratis penger er ikke så dumt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...