fkm Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg visste det var en god ide å stramme inn på personverninnstillingene. Damn stalkers
AT1S Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Synes jeg må være en personlig person som sjefredaktør
Bebeluv Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg visste det var en god ide å stramme inn på personverninnstillingene. Damn stalkers Haha! Jeg veit du liker at folk stalker deg <3
lokeland Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 multisync: Bruker Maine-Line Industries, Tandy Leather og eBay. Lær har jeg ikke kjøpt ennå, for jeg vil ha flere verktøy først. Men det er nok sikkert vanskelig å lage en messengerbag ala Saddleback, men man må jo bare begynne et sted For meg virker det iallfall som en flott hobby. Ingenting er jo som å lage ting du kan bruke i hverdagen som du vet at du selv har lagd. For øvrig fikk jeg 2 i kunst og håndverk, men mest fordi jeg ødela en symaskin og lagde en leireskulptur som lignet litt for mye på noe som læreren ikke tolererte.
Mchansern Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Endte opp med en bestilling på disse. Dog i size 8.5. Takk til Jonas som viste meg linken, endelig et pa høstsko. Lett etter det lenge nå Regner med at jeg slenger opp noe i bildetråden når de kommer.
thrice Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg visste det var en god ide å stramme inn på personverninnstillingene. Damn stalkers Ja, du er jo rene a-kjendisen
fkm Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg visste det var en god ide å stramme inn på personverninnstillingene. Damn stalkers Ja, du er jo rene a-kjendisen
Bebeluv Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 (endret) Jeg synes de er helt normale i størrelsen, bortsett fra at jeg får noen gnagesår her og der på seilerskoene mine. Endret 19. august 2010 av Bebeluv
thrice Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Ugh. Satser på at 44 / 10 UK passer. Glemte seff nøkkelknippet og kodebrikken på jobb, så får ikke bestilt før i morgen.
Mchansern Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 lol alle på forumet bestiller eller? Mener Jonas har gjort det også.
Bebeluv Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Ikke så verst, ser greie ut, selv om jeg heller ville gått for noen chelsea boots, men du kjøper sikkert de for å ha noen som er litt mindre formelle.
PatSharpX Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Halv pris på mye ting på Gunnar Øye Fikk tak i en Bi-Swing Windbreaker i sort og en Custom-Fit Weathered Polo i lilla.
thrice Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Ikke så verst, ser greie ut, selv om jeg heller ville gått for noen chelsea boots, men du kjøper sikkert de for å ha noen som er litt mindre formelle. Stemmer. Har tross alt chelsea boots, og skulle gjerne hatt noen fine høstsko. De jeg kjøpte synes jeg ble litt for lyse, så jeg skal levere de tilbake i morgen.
Jonas. Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jaja, satser på å ikke møte noen av dere jeg, da... Men Bebeluv, hvis riktig størrelse gnager, anbefaler du en størrelse større da?
thrice Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Hvis vi skal møtes noen gang skal jeg spørre deg hvilket par sko du skal bruke først
Bebeluv Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Jeg hater for store sko, så svaret fra meg blir nei. Jeg kjører heller på med ti gnagesår plaster enn å måtte gå med litt for store sko. Noen som veit åssen stipend ordning jeg kan få på BI? Jeg bor hjemme, og på lånekassen så ser det ikke ut som det er mulig å få stipend.
fkm Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Du får vel ikke stipend om du bor hjemme tror jeg. Bare lån. Eller så får du mindre i stipend. Er ikke helt sikker jeg... Men hvis jeg var deg ville jeg bare satt opp at du ikke bor hjemme, og gitt dem adressen til bestemoren din eller noe som hybeladresse. Gratis penger er ikke så dumt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå