Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

How to: Havne på thesartorialist.com

post-80512-1276782712,8066_thumb.jpg

Skrevet

Da kan jeg endelig føye meg inn i rekken av de som er ferdige med eksamen og ferdige med hele videregående!

Antrekket ble et par chinos, seilersko og buton-down skjorte. Komplementerte med briller for å virke ekstra smart, og endte opp med en fin 5-er i religion. Klager ikke!

Skrevet

Da kan jeg endelig føye meg inn i rekken av de som er ferdige med eksamen og ferdige med hele videregående!

Antrekket ble et par chinos, seilersko og buton-down skjorte. Komplementerte med briller for å virke ekstra smart, og endte opp med en fin 5-er i religion. Klager ikke!

:thumbup:

Skrevet

Gratulerer! Skal bli deilig å gå ut døren fra skolen for siste gang i kveld!

Skrevet (endret)

Vitnemålsutdeling på skolen i kveld, og jeg har ikke så lyst til å bruke det samme slipset som på 17. mai (Har bare to slips..), så da må jeg låne et av pappa. Hvilket mener dere er penest?

Fra venstre: Chatworth, Faconnable, Corneliani, Faconnable, Armani, Faconnable og Faconnable.

Selv heller jeg mot det nest lengst til venstre eller det fra Armani, men synes også at fargen på det fra Chatworth er utrolig pen...

Skal brukes med navy dress.

Endret av Jonas.
Skrevet

Prøvar meg med eit lite spørsmål. Er på jakt etter ei litt fin grå bukse, meir som eit basisplagg egentlig, gjerne litt slim, pen men ikkje stiv(veldig formell).

Er i Bergen og har sjekka Retro, Filippa K, H&M. Alternativa då er Hans H, Monsieur Scabal eller Volt? Andre plassar eg bør sjekke ut? Nokon som veit om ei bukse som liknar på beskrivelsen i Bergen? Takker for svar. ;)

Vet Retro har hatt en slik type bukse, men da for en del måneder siden.

Hmm, kan hende Volt har noe dugbart, men Bertoni har av og til noe ok i butikken så ville sjekket der. En butikk du ikke har nevnt er Vincci, verdt å sjekke ut i tillegg til de andre du nevner. Uansett så ligger disse butikkene ganske nærmt hverandre, så det er ikke noe problem å gå på alle. :)

Ellers så så jeg en kjempe-baby på butikken i dag... dvs en person i OnePiece. Huff, det er rett og slett et gjennomført grusomt plagg det der...

Skrevet

Fant til slutt ei bukse. Prøvde først ei frå J.Lindeberg som såg temmelig bra ut og som var temmelig slim, men bestemte meg for ei bukse frå Corneliani som satt ein god del bedre. Får sydd opp beina litt til i morgon, så rekker å få den med på jobbtur i helga.

Skrevet

Fant til slutt ei bukse. Prøvde først ei frå J.Lindeberg som såg temmelig bra ut og som var temmelig slim, men bestemte meg for ei bukse frå Corneliani som satt ein god del bedre. Får sydd opp beina litt til i morgon, så rekker å få den med på jobbtur i helga.

Corneliani, da regner jeg med du var på Hans H. da? Og hvor mye måtte du ut med for herligheten? :p

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Hva syns forresten dere om å gå med briller uten styrke? Altså kun for utseendets skyld?

Personlig syns jeg det ofte kan fungere som "prikken over i-en", men det avhenger jo så klart.

Skrevet

Jeg er ingen fan, siden det som oftest er fail, men har flere venner som har hatt antrekk hvor brillene er "prikken over i-en", selv om de ikke trenger briller.

Skrevet

Sier bare 2 uker til jeg er ferdig med å gå i grønt for evig og alltid.

Noen som har noen tips til butikker som man burde ta seg en tur innom når jeg drar til Oslo om en måneds tid? Tenkte jeg skulle se om jeg fant enten shorter, bukse, genser osv. Er forhåpentligvis litt bedre utvalg der enn i Bodø.

Skrevet

Corneliani, da regner jeg med du var på Hans H. da? Og hvor mye måtte du ut med for herligheten? :p

Var innom der, men fant ikkje heilt det eg var ute etter. Buksa eg valte fann eg på monsieur Scabal. Endte vel på 1300 eller noko sånt, så det var ikkje direkte billig, men så kjentes også kvaliteten mykje bedre ut enn til dømes J. Lindeberg-buksa eg prøvde på samme plass.

Skrevet (endret)

Stil og budsjett, Runarbs?

Stil og stil. Driver foreløpig å bygger opp garderoben min etter at jeg forsømte den siden at jeg skulle inn i militæret. Så det jeg leter etter går litt i basisplagg ennå. Gensere type v-hals og lignende. Busker type chinos eller andre lette bukser siden det liksom skal være sommer nå for tiden. Må innrømme at jeg er litt usikker på hvordan jeg skal beskrive meg stilmessig. Men jeg har en forkjærlighet til f.eks skjorter under gensere og den typen stil.

Budskjett rundt 3000 kr i utgangspunket, men kan greit strekkes lengre hvis jeg finner ting jeg liker.

Endret av Runarbs
Skrevet

Aha. Zara og H&M har mye greit på et trangt budsjett. Volt har chinos fra Velour og Vailent som er gode til prisen. Liker shortser kombinert med genser selv. Tenker du vil ha litt "finere" shortser som stopper litt over kneet?

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Hva er egentlig en god pris for et par chinos?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...