Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte deg PM ^^

Viktig at du informerte om det her, tror ikke han hadde sett det viss ikke :O post-count hore!!!!!! :p Noen fra Stavanger som skal på den gratis utekonsert tingen de har reklamert på radioen de siste 8ukene på lørdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg legger nesten aldri merke til når jeg får PM, AnewZ. Det popper ikke opp på skjermen. Får bare et lite ikon i hjørnet. Gjør som oftest andre ting når jeg sitter her i tillegg ;)

Endret av thrice
Skrevet

Er visst flere har fra Romerike området enn det jeg trodde :D

Har selv bodd i Skedsmo kommune, og gått på Skjetten barneskole. Bor nå i Fetsund, som er ca. 10 minutter unna Lillestrøm.

Skrevet

Har selv bodd i Skedsmo kommune, og gått på Skjetten barneskole. Bor nå i Fetsund, som er ca. 10 minutter unna Lillestrøm.

Hah. Romerike-treff :p

Skrevet (endret)

Slutt å ødelegg motivet mitt bak å kalle thrice en postcount hore her i cafèen! :p

bebe: er stavangerdagene eller bydagene nå, starter vel i morgen. Mye pheeeetere en byfesten!

Endret av AnewZ
Skrevet

Skjer ikke. Vi kan ha treff hos meg. I Oslo. På Smestad. PUNKTUM! <3

• Liker 4
Skrevet

Du vet like godt som alle andre at mine innlegg alltid har dybde og er informasjonnyttige for det store fellesskapet her, AnewZ.

Romerike er hippere og har bedre shoppingmuligheter, Alexander ;) Og ikke minst mer 3ndy.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Haha, nå som du sier det så :O Få fitpic av handsome guy i dress da? Den såg så slapp ut der den hang!

Jeg kan invitere til treff i Stavanger, vi er mer 123endy en Romerike&Oslo til sammen!

Endret av AnewZ
Skrevet

Vet ikke helt det med han fetteren din luskende rundt altså :p

Skrevet

Vet ikke helt det med han fetteren din luskende rundt altså :p

LOL! Jeg skal sørge for at han ikke er hjemme

Skrevet

Vet ikke om den spilles så mye på Taket, du. Men er alltid morsomt å sette på når det er vors rett før man går ut. Er minner fra russetia.

Skrevet

Haha! Nå sklir du rett inn til det store Romerike-treffet thumbup.gif

Er ikke så sikker på om det er bra eller ikke :ermm:

"Man kjører opp og ned stripa, eller stå parrkert, vindu mot vindu, plassen er alt marrkert! (...)Bakseter med jenter såvidt over seksten, pigg oppå og lang i nakken, den klassiske sveisen!" :w00t:

Skrevet (endret)

Vi er nesten nødt til å ta treffet et annet sted enn Jessheim, for blir det der tør jeg ikke komme :/

Endret av fkm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...