WASD Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Nok OT. Trenger ny badebukse til sommeren. Noen tips? Hva men PRL Hawaiian Har selv i fargene Cyan Blue/Yellow. Edit: Jeg har selv iPhone. Kjøpte den i februar i 2008 for 1300,- mye telefon for pengene. Funker fortsatt helt fint, bare litt slitt, men har nesten ingen skader. Ikke en ripe i skjermen Hmm, nesten litt kjedelig, syntes jeg da. Men http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=3985125&ab=crosssell_2_4098515_3985125 er jo blitt ganske mainstream, så får se hva jeg gjør.
NgZ Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) For alle vet at det virkelige svaret på hva som er den beste telefonen i verden ligger i hendene til NgZ. Jeg vet i hvert fall at man ikke kan si at andre ting passer dårligere uten å ha prøvd dem/vite hva man snakker om. For to år siden ville jeg anbefalt iPhone over en med Android, men iPhone er ikke best lenger. SKal iPhone da likevel være bedre til eget bruk, er det enten fordi man har spesielle krav, eller ikke vil ha noe fordi man er vandt til iPhone. Kan skje 4-ern blir bedre, kanskje ikke. Skal ikke si noe sikkert før jeg har prøvd den. red: Haha, glemte at man ikke kan kjøpe spill i Market på Desire i Norge uten å tukle med den (eller sette inn US simkort). Om man er interessert i å kjøpe spill, er det dermed en fordel med iPhone. Tada! Det hadde jeg helt glemt. Apps er det i hovedsak masse gratis av, men gode mer avanserte spill er gjerne betalvare (flightsim o.l.). Om enkle 2dspill holder derimot, er man sannsynligvis fornøyd. Men om du er en ivrig 3d-spiller kan det også være en grunn inntil videre. Da er det hele tre ting som kan tale for iPhone for den gjengse forbruker (marginalt bedre lyd, gammel vane, avanserte/større spill) Men fkm: Prøv en Desire eller en NExus One før du evt kjøper en ny iPhone 4G i hvert fall - så vet du hva du velger mellom, selv om du vil prioritere annerledes enn meg. (Widgets alene er jo grunn nok for meg. ) Og jeg har kanskje vært unødvendig krass og selvsikker (men i det minste holdt meg noenlunde saklig og capsfri, i motsetning til deg. ). Sevølgelig kan iPhone passe bedre for noen. Men veldig mange iPhone-brukere aner ikke hva de snakker om, når de mener at iPhine er "best for meg", og blir faktisk overbevist/imponert år de prøver noe annet. Som en kompis som syntes det var fantastisk med radoiresepsjonen lastet ned automatisk ret til telefonen. Som venninnen som syntest skjermen på Desire var herlig til såpeserier på bussen, som meg selv som kunne høre på Spotify MENS jeg gjorde andre ting. Og alle disse sverget på at iPhone var best før de fikk prøve selv. Det er mer der ute, noe noen ser ut til å ikke forstå. Endret 7. juni 2010 av NgZ
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Hmm, nesten litt kjedelig, syntes jeg da. Men http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=3985125&ab=crosssell_2_4098515_3985125 er jo blitt ganske mainstream, så får se hva jeg gjør. Jeg syns de er fine. Er ikke opptatt av å ha sånn veldig fancy badeshorts egentlig.
hvorre Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Heller en pen og enkel badeshorts enn en stygg og fancy...
fkm Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Jeg vet i hvert fall at man ikke kan si at andre ting passer dårligere uten å ha prøvd dem/vite hva man snakker om. Nei, har man ikke prøvd nexus one eller desire vet man ikke hva man snakker om
Tablespoon Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Akuratt badeshorts er ingenting jeg legger spesielt mye penger i. De jeg har nå er noen helt enkle jeg fant på dressmann for 149,- eller noe slikt. Kom forresten opp i tysk muntlig
Nash Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Heller en pen og enkel badeshorts enn en stygg og fancy... Kom igjen. Ikke si at denne her er ikke RÅ!
NgZ Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Nei, har man ikke prøvd nexus one eller desire vet man ikke hva man snakker om Når man diskuterer om de er bedre nn iPhone: nei. med mindre man har skaffet seg nok kunnskap og inssikt på andre måter. Men se innlegget over. Jeg er ferdig med den dikusjonen nå. (Og denne gangen mener jeg det).
Bebeluv Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg vet i hvert fall at man ikke kan si at andre ting passer dårligere uten å ha prøvd dem/vite hva man snakker om. Nei, har man ikke prøvd nexus one eller desire vet man ikke hva man snakker om Trur det har noe med at det er de telefonene som stiller seg sterkest fra Android sin side. Så det blir de største konkurrentene. Edit: Noen her som forresten synes den nye iphonen ser ut som en Nokia N serie telefon? Minner meg veldig om for eksempel denne http://cdn2.ioffer.com/img/item/119/221/081/jIAn5aZaKuc8MLN.jpg Endret 7. juni 2010 av Bebeluv
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Akuratt badeshorts er ingenting jeg legger spesielt mye penger i. De jeg har nå er noen helt enkle jeg fant på dressmann for 149,- eller noe slikt. Er den ikke kjipt å ha en badeshorts hvor fargene fader ut når du bader i klorvann? Personlig har jeg ikke noe problemer med å spandere på meg en badeshorts til 450-500,- Tror min kom på 450,-
Tablespoon Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Akuratt badeshorts er ingenting jeg legger spesielt mye penger i. De jeg har nå er noen helt enkle jeg fant på dressmann for 149,- eller noe slikt. Er den ikke kjipt å ha en badeshorts hvor fargene fader ut når du bader i klorvann? Personlig har jeg ikke noe problemer med å spandere på meg en badeshorts til 450-500,- Tror min kom på 450,- Dette problemet har jeg aldri hatt, men så bader jeg omtrent aldri i basseng heller. Jeg bader også som oftest i elver og slikt, der det er en del steiner, så det er ikke helt uhørt at jeg ender opp med ett hull eller to i en shorts. Da syntest jeg det er greit å bare kunne stikke nedom det lokale amfi senteret å kjøpe en ny en til 200. Men for all del, er ingen ting galt med å bruke 4-500 på en badeshorts. Ser selfølgelig mye bedre ut med en shorts fra f.eks. PRL enn en fra Dressmann.
Kokobananas Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Akuratt badeshorts er ingenting jeg legger spesielt mye penger i. De jeg har nå er noen helt enkle jeg fant på dressmann for 149,- eller noe slikt. Er den ikke kjipt å ha en badeshorts hvor fargene fader ut når du bader i klorvann? Personlig har jeg ikke noe problemer med å spandere på meg en badeshorts til 450-500,- Tror min kom på 450,- Enig i at 450-500 ikke er noe problem å bruke, men for min del kjøper jeg heller en billig bikini hvert år, fordi smaken min forandrer seg (og inntil de siste årene har også størrelsen forandret seg) slik at jeg uansett har lyst på ny når den forrige er begynt å falme. Dessuten liker jeg å bytte på bikinier, så jeg pleier som regel å ha seks-syv stykker hvert år (ja, det høres teit ut, men da går jeg ofte med bikini i stedet for vanlig undertøy, og lette sommerklær utenpå, så det å bruke samme bikini flere dager på rad er liksom ikke så innmari digg). Så i tillegg til masse billige bikinier, så har jeg en eller to dyre som er litt mer klassiske og som jeg kan ha lenger.
thrice Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Er den ikke kjipt å ha en badeshorts hvor fargene fader ut når du bader i klorvann? Personlig har jeg ikke noe problemer med å spandere på meg en badeshorts til 450-500,- Tror min kom på 450,- Jeg fant en veldig fin og enkel en i rød på Vic for 149,- ser ikke ut til at det er noe galt med kvaliteten. Men nå bader jeg aldri i klorvann heller.
hvorre Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Heller en pen og enkel badeshorts enn en stygg og fancy... Kom igjen. Ikke si at denne her er ikke RÅ! Joda..om du heter Ronny og kommer fra Østfold eller romerike er den sikkert hot den der!
Jørgen Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Seriøst NgZ, er det så vanskelig å forstå at ikke alle har samme smak som deg? Grensesnittet til iPhone er helt fantastisk, den er enkel, solid, brukervennlig og kan gjøre det folk som oftest trenger. Hilsen meg med HTC.
robbsi Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Sjekk denne videon dere . Drit NICE! http://www.dagbladet.no/2010/06/07/kultur/tekno/iphone/apple/steve_jobs/12042127/
Haawy Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Skal til Buenos Aires til helga og tenker jeg har lyst til å kjøpe meg en skinnjakke der, regner det er litt billigere enn i Norge. Problemet er at jeg ikke har så mye peiling på slikt og er ikke helt sikkert på hva slags "modell" jeg burde gå for. Det jeg veit er at jeg vil ha noe som ikke er så veldig formelt og helst uten krage. Noen som har noen bilder som kanskje kan hjelpe meg litt?
fkm Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Sjekk denne videon dere . Drit NICE! http://www.dagbladet.no/2010/06/07/kultur/tekno/iphone/apple/steve_jobs/12042127/ Herregud, Apple driter seg jo rimelig mye ut med å lansere videosamtaler som noe nytt og revolusjonerende...
robbsi Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 sa de at det var nytt og revolusjonerende? på iphone er det det...
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Sjekk denne videon dere . Drit NICE! http://www.dagbladet.no/2010/06/07/kultur/tekno/iphone/apple/steve_jobs/12042127/ Herregud, Apple driter seg jo rimelig mye ut med å lansere videosamtaler som noe nytt og revolusjonerende... Det syns jeg også var teit. Hadde det på min gamle telefon jeg kjøpte i 2006. Aldri brukt det. Men tror nok jeg skal skaffe meg den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå