Pernille M Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Vurderer sterkt å investere i en skikkelig veske til hverdagsbruk, men jeg sliter veldig med å velge hvilken. Til nå står det mellom disse to: Mulberry Alexa Miu Miu Vitello Lux Bow Satchel Hjelp?
fkm Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Jeg ville gått for den fra Mulberry. Har aldri vært fan av Miu Miu.
lokeland Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Den siste - om det ikke hadde vært for logoen. Men det er jo stor forskjell på størrelsen her da. Og den første ser jo mest ut som en messenger og den siste en bag/veske.
thrice Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Enig med fkm. Har ikke hørt noe om kvaliteten på Miu Miu heller, men har hørt at Mulberry skal vare en stund.
Vowels Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Nå aner jeg ikke kvalitetsforskjellen på de ulike merkene, så du må ikke ta mitt ord for god fisk. Men synes den øverste så finest ut!
Kokobananas Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Mulberryen er også stor, så vidt jeg vet. Tror bildene lyver litt mtp størrelsesforholdet. Uansett er Mulberryen definitivt finest. Åh, bare en time igjen på jobb nå! Ti timer totalt i dag, og jeg har glemt bankkortet mitt på den andre butikken, så jeg får søren ikke kjøpt meg mat:(
Vowels Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Mulberryen er også stor, så vidt jeg vet. Tror bildene lyver litt mtp størrelsesforholdet. Uansett er Mulberryen definitivt finest. Åh, bare en time igjen på jobb nå! Ti timer totalt i dag, og jeg har glemt bankkortet mitt på den andre butikken, så jeg får søren ikke kjøpt meg mat:( Stjel mat. Ingen som legger merke til det om du er diskre nok, bare ikke vær grådig. e:leif Endret 7. juni 2010 av Vowels
Pernille M Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Den siste - om det ikke hadde vært for logoen. Men det er jo stor forskjell på størrelsen her da. Og den første ser jo mest ut som en messenger og den siste en bag/veske. Burde kanskje ha nevnt at det er snakk om en oversized Alexa, den er omtrent like stor som Miu Miu'en. Legger ved et bilde av Alexaen i bruk da bildet jeg postet ikke er helt representativt for hvordan den ser ut i virkeligheten.
Kokobananas Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Haha, yeah right. Jeg gjør meg ikke til kjeltring for småpenger, som pappa sier. Får heller spørre fint om jeg kan låne litt av en kompis:)
thrice Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Helt klart den fra Mulberry. Miu Miu sin ser ut som en gymbag i forhold.
lokeland Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) I retreat. Den så bra ut. Nok et eksempel på hvordan bilder lurer en. Følte først den så litt konservativ ut, men den tok seg jo godt ut på bildet ihvertfall. Endret 7. juni 2010 av lokeland
Vowels Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Jepp, øverste er finest. På den andre siden høres Miu Miu ufattelig mye kulere ut, tenker på når folk spør hvilket merke den har. "Joda, er en Miu Miu det her, mjau mjau liksom". Repeat i en time
Pernille M Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Det er Mulberryen jeg har ønsket meg lengst, men samtidig har Miu Miu'en vokst veldig på meg i det siste. Uansett må det nok noen uker med sommerjobbing til før jeg får råd til noen av dem, så får vi se. Endret 7. juni 2010 av Pernille M
fkm Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Stjel mat. Ingen som legger merke til det om du er diskre nok, bare ikke vær grådig.
hvorre Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Stjel mat. Ingen som legger merke til det om du er diskre nok, bare ikke vær grådig. +1 Jeg er ferdig med alt som heter eksamen på onsdag! Flere som kan påberope seg sommerferie snart?
Kokobananas Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Jeg er ferdig med alt som heter eksamen på onsdag! Flere som kan påberope seg sommerferie snart? I wish. Skal på roskilde, men må jobbe til lang uti juli før jeg får reise hjem og ha skikkelig fri...
Vowels Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Jau, hadde siste eksamen for nesten to uker siden. Så nå kan jeg kose meg masse med sola, vin og Haruki Murakami
WASD Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Sitter med et halvt øye til apple-konferansen nå. Lurer på, hva er det egentlig for en overdel Mr.Jobs har? Prestekjortel? http://www.dinside.no/844287/folg-apple-lanseringen-fortlopende
Henrik C Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Angående veskediskusjonen, Mulberry sin så bedre ut, og tror den vil holde litt lengre også.
lokeland Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Jobs er jo presten i den hjernevaskede Apple-menigheten, så det er ikke utenkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå