Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle begynne å bruke armbåndsur igjen, og har denne fra før. Vil den passe sammen med skjorter, tees, cardigans og slikt? :)

Filippa K selger 3packs til 600.

God passform og kvalitet.

Link?

Endret av KongKake
Skrevet

Altså må jeg til Oslo for å kjøpe den trepakningen? :hm: Er veldig sjeldent i den byen, er faktisk oftere i Bergen, enda Oslo ligger en times kjøretur unna, og Bergen ligger tre kvarters kjøretur + tre kvarters flytur unna. :p

Skrevet

Noen som har tips til gode nettbutikker som har godt utvalg i slips, sløyfer, mansjettknapper og gjerne bukseseler og belter?

Skrevet
Tenkte jeg skulle begynne å bruke armbåndsur igjen, og har denne fra før. Vil den passe sammen med skjorter, tees, cardigans og slikt? :)

Lol, klokken minnet meg om Darth Vader :p

Noen som har tips til gode nettbutikker som har godt utvalg i slips, sløyfer, mansjettknapper og gjerne bukseseler og belter?

Slips: F.I.H. eller Sam Hober...

Mansjettknapper kjøper du hos gullsmed om du skal ha noe i god kvalitet eller ebay hvis du bare vil ha noe som funker.

Skrevet

Slips: F.I.H. eller Sam Hober...

Mansjettknapper kjøper du hos gullsmed om du skal ha noe i god kvalitet eller ebay hvis du bare vil ha noe som funker.

Takk for forslaget. Har du erfaring med FIH og bestilling til Norge forresten?

Skrevet

Jeg liker Darth Vader. :ph34r:

Skrevet
Min mormor har endelig funnet ut at jeg fortjener å bli brukt litt penger på, og hun har bestemt seg for å kjøpe en ordentlig trench coat til meg for våren. Har sett litt på disse:

Er det ikke farlig å kjøpe en trench nå om du skal gå ned 10-15 kg til før neste jul..?

Skrevet

Oh yes. Var egentlig ikke i humør for å pynte meg til jeg skulle ut i går kveld i det hele tatt, men tør påstå at det ble ganske bra allikevel. :)

Skrevet (endret)

Herregud...

Ryddet akkurat i klesskapet mitt og fikk en rimelig stor haug med klær jeg ikke har brukt det siste året, og som jeg aldri livet kommer til å dra på meg igjen. Noe var for lite, noe av det var rett og slett helt grusomt å se på :no:

Det er nå jeg skjønner hvor mye stilen min har forandret seg det siste året, og det er nå jeg skjønner hvor mye jeg egentlig mangler av helt banale plagg i garderoben min...

Blir storshopping på meg i New York :p

For å illustrere _litt_ av det som ble kastet ut:

post-150324-1264955738_thumb.jpg

Endret av Hvorre™

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...